annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4G niet geactiveerd na nummeroverdracht

Topic gestart op: 29-07-21 10h15

Antwoorden: 13 antwoorden

pieth
Gewaardeerd verkenner

4G niet geactiveerd na nummeroverdracht

OPGELOST

Zijn er nog mensen die problemen hebben met de activatie van 4G na nummeroverdracht?

Bellen en SMS werkte vrijwel onmiddellijk, ik wacht nu al 2 dagen op 4G.

Overdracht van Scarlet naar Orange.

Toestel is iPhone X

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
pieth
Gewaardeerd verkenner

@TVK @JulieCools @Coconut @patrick2 

bij mij blijkt alles nu te werken zoals het hoort, hebben jullie al getest?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
pieth
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 

ik vind het lovenswaardig dat je zo positief blijft tov Orange. Ik heb de klantendienst de vorige week ettelijke malen gebeld, omdat ik die 4G voor mijn beroep wel nodig heb. Bij een andere medewerker van de klantendienst krijg je een ander antwoord te horen, terwijl het probleem blijkbaar al van vorige maandag gekend is bij Orange. Een minimum aan correcte informatie mag toch wel verwacht worden, wetende dat er bij elke provider toch wel eens iets misloopt ooit. Een aankondiging op hun website of via de verkopers van Orange abonnementen kan veel miserie voorkomen en zorgt ervoor dat Orange er veel geloofwaardiger uitkomt. Eerlijkheid duurt het langst en zorgt voor loyaliteit bij de klanten. Dit issue is voor vele klanten een slecht begin, en dat blijft hangen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@pieth  

Ben tegen iedere provider wel lovenswaardig omdat ik uit ervaring weet dat er dingen mis gaan. Dit is altijd een slechte timing voor iedereen en ja mensen hebben nu eenmaal bepaalde diensten nodig. 

Ik treed je zeker bij dat de klantendienst dit wel kan en moet melden aan een nieuwe klant of een bestaande klant. Er om heen draaien helpt niemand vooruit en voor een nieuwe klant is het inderdaad een 'slecht begin'. Toen ik nog voor Telenet werkte en er was iets niet goed voor een nieuwe klant dan melde ik dit er wel bij. In het begin dat Telenet mobiele abonnementen kreeg en dat dus de lancering er van kwam is er ook veel mis gelopen ( ik treed niet in detail ) Als er dan nieuwe klanten zich aanmelden zei ik gewoon tegen de klant , ok u kan activeren maar houd er rekening mee dat dit langer dan een week kan duren. Op die manier wist een klant waar deze aan toe was. Daarbij deed ik ook een kleine uitleg , zonder details , waarom het zo lang duurde. 

Het is ook inderdaad zo dat een 'nieuw' begin van je provider het meeste blijft hangen. Het staat en of valt als dingen wel of niet goed lopen. Enkel heb ik geleerd dat als er al een 'valse start' is dat men die eigenlijk maar moet proberen te vergeten. En dan hopen dat de provider toch doet wat je verwacht als de problemen opgelost zijn. 

Vind het niet echt kunnen dit probleem al een week duurt. Weet nu niet de technische kant ervan wat het probleem is maar Orange zou dit wel vlotter opgelost mogen hebben ook daar treed ik je wel bij. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
JulieCools
Rekruut scout

Ik heb hetzelfde probleem! Al verschillende keren gebeld naar het 5000 nummer maar daar sturen ze het probleem door naar de technische dienst en die zouden het moeten oplossen maar wanneer konden ze mij niet zeggen...

0 pluimen
Coconut
Rekruut scout

Heb hetzelfde probleem, vandaag naar een orange winkel geweest en blijkbaar heeft iedereen die sinds maandag een abonnement heeft genomen dit probleem. Ze zijn er aan het werken maar wist niet te zeggen tegen wanneer het zou opgelost zijn. Regelmatig eens mobiel opnieuw opstarten om te zien of het al dan niet reeds verholpen is was hun antwoord.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hier hetzelfde probleem! Er zijn blijkbaar problemen met de registratie van nieuwe nummers, dit storing kan tot twee dagen duren of tot volgende week is er mij verteld....

Bellen en SMS lukt wel, ( mobiel internet op 4G niet )

Mvg

Leden met de meeste pluimen