annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraagje mobile data

Topic gestart op: 29-07-21 17h55

Antwoorden: 4 antwoorden

Daisyke
Aspirant verkenner

Vraagje mobile data

Hallo 

 

Kan iemand helpen sinds  gisteten nieuwe gsm met abonement van orange 

Maar mijn mobile data macheert niet iemand nog problemen

 

Mvg daisyke 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
pieth
Gewaardeerd verkenner

er was inderdaad een probleem bij nieuwe activaties en bij wijzigingen aan bestaande abonnementen. Bij mij is het nu opgelost. Even de smartphone uit- en weer inschakelen, en het zou moeten werken. Succes!

Defroy
Ervaren verkenner

Eerst zou ik het toestel even volledig uitzetten en dan opstarten. Helpt dat niet even deze: https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/mobiele-telefonie/ik-heb-geen-mobiel-internet... overlopen. Werkt dat niet de klantendienst contacteren (nummer 5000).

Josette
Wijze
Wijze

@Daisyke  goedenavond.

Heb je hem al eens helemaal uitgezet en volledig opneiuw opgestart?

Helpt je dat niet doe dan even via Messenger van FB een berichtje.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Deze krijg je ook:

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Coconut
Rekruut scout

Heb hetzelfde probleem, vandaag naar een orange winkel geweest en blijkbaar heeft iedereen die sinds maandag een abonnement heeft genomen dit probleem. Ze zijn er aan het werken maar wist niet te zeggen tegen wanneer het zou opgelost zijn. Regelmatig eens mobiel opnieuw opstarten om te zien of het al dan niet reeds verholpen is was hun antwoord.

Leden met de meeste pluimen