Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-07-21 17h55
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo
Kan iemand helpen sinds gisteten nieuwe gsm met abonement van orange
Maar mijn mobile data macheert niet iemand nog problemen
Mvg daisyke
er was inderdaad een probleem bij nieuwe activaties en bij wijzigingen aan bestaande abonnementen. Bij mij is het nu opgelost. Even de smartphone uit- en weer inschakelen, en het zou moeten werken. Succes!
Eerst zou ik het toestel even volledig uitzetten en dan opstarten. Helpt dat niet even deze: https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/mobiele-telefonie/ik-heb-geen-mobiel-internet... overlopen. Werkt dat niet de klantendienst contacteren (nummer 5000).
@Daisyke goedenavond.
Heb je hem al eens helemaal uitgezet en volledig opneiuw opgestart?
Helpt je dat niet doe dan even via Messenger van FB een berichtje.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Deze krijg je ook:
Heb hetzelfde probleem, vandaag naar een orange winkel geweest en blijkbaar heeft iedereen die sinds maandag een abonnement heeft genomen dit probleem. Ze zijn er aan het werken maar wist niet te zeggen tegen wanneer het zou opgelost zijn. Regelmatig eens mobiel opnieuw opstarten om te zien of het al dan niet reeds verholpen is was hun antwoord.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |