annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4G werkt niet meer (getest op 2 gsm's)

Topic gestart op: 12-05-22 10h40

Antwoorden: 2 antwoorden

LorenzoA
Rekruut scout

4G werkt niet meer (getest op 2 gsm's)

Hallo

Sinds vandaag werkt mijn mobiele data niet meer.

Via #123# zie ik dat er nog 7Gb zou moeten over zijn dus gebrek aan data kan ik al uitsluiten.

Als probeer te herverbinden met het netwerk krijg ik de volgende foutmelding:

inloggen bij netwerk, Orange B

=> "Het netwerk waarmee u verbinding probeert te maken, heeft beveiligingsproblemen."

2 opties: Toch doorgaan via browser (https://denial.orange.be//mcz.prepnomomorecredit?mcz-msisdn=8unc6Wo5KfcReF8.)

              Certificaat bekijken (beveiligingswaarschuwing, SSL_untrusted, zelfde link als hierboven)

Iemand ervaring met dit probleem, hoe kan ik dit oplossen?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@LorenzoA 

Kijk eens bij je APN instellingen of die nog allemaal correct staan. Kan zijn dat er daar iets mis mee is. 

Kan ook zijn dat je geblokkeerd bent van mobiele data maar dat kijk je best eens na via de klantendienst zelf. Kijk ook via je My Orange na , best inloggen via de website , of je mobiele data zeker open staan dus dat je geen 'blokkering ' hebt nadat je zoveel hebt gebruikt. Je kan namelijk je data blokkeren dus een limiet instellen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@LorenzoA goedemiddag,

ik krijg via die code dit te lezen: ongeldige MMI- code of verbindingsprobleem.

Misschien hapert er iets bij hun?

 

Welkom.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen