Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-04-22 09h31
Antwoorden: 2 antwoorden
Mijn 4g kan aangezet worden, maar er wordt geen verbinding gemaakt met het internet. Er is niks mis met de telefoon, die heb ik al laten nakijken. Hoe kan dit opgelost worden?
Heb je al gebruik kunnen maken van 4G of ben je nieuwe klant?
Indien je nieuwe klant bent neem je best contact met de klantendienst en vraag je achter de dienst activatie. Zij kunnen nakijken of er in het systeem misschien iets fout staat waardoor je geen dataverbinding hebt.
Klantendienst: 5000
Voor zelfstandige: 5432
@inesimoens goedemorgen,
haal je simkaart er eens uit. Veeg ze af, steek ze er terug in.
Zet dan je toestel volledig uit. En start hem opnieuw volledig op.
Succes.