annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4G

Topic gestart op: 29-06-23 11h09

Antwoorden: 2 antwoorden

gwenneth
Gewaardeerde scout

4G

Mijn 4G werkt niet zo goed Altijd als ik het opzet dan valt het direct uit als iemand mij hiermee kan helpen zou ik dat fijn vinden

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Helen1
Ervaren genezer

@gwenneth 

Heb je probeerd je gsm volledig uit te schakelen, sim kaart eruit, dan er terug in, aanzetten?

Heb je mss al getest met je sim kaart in andere toestellen om te zien of de verbinding even slecht is? Mss licht het aan de sim of aan de provider of aan het toestel?

Soms heb je plaatsen waar er slechte verbindingen zijn helaas maar met 5g kun je een betere bereik krijgen.

Ik zou de klantendienst 5000 EN naar een Orange shop gaan eventueel, om het te laten controleren met hun eigen apparatuur.

Veel succes! En hopelijk komt er gauw een oplossing?!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@gwenneth 

Als je merkt dat je problemen hebt kun je eens proberen te gaan zoeken in de tips & tricks. Daar staat een artikel in wat je kan doen als je problemen hebt met je 4G 

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Mobiele-data-configureren-op-je-smartpho...

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen