annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4Gin Frankrijk

Topic gestart op: 27-07-20 11h33

Antwoorden: 3 antwoorden

annbel
Ervaren verkenner

4Gin Frankrijk

OPGELOST

Werkt mijn 4G in Frankrijk? 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@annbel  die werkt zeker in Frankrijk je hebt toch roaming in de EU. Maar ben je misschien nu in Frankrijk dat het niet werkt ? Of moet je daar nog naar toe en is het een vraag in het algemeen die je stelt ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@annbel  dan kan je zonder zorgen 4G gebruiken in Frankrijk . Je kan ook via je Orange app of de klantenzone je verbruik in de gaten houden als ook een bedrag instellen voor buiten je bundel te gebruiken. Moest je voldoende data hebben in je abonnement dan moet je je geen zorgen maken. 

Hou het wel veilig als je op reis gaat want er is al weer ellende genoeg gemeld de afgelopen dagen dus hou het gezond en veilig voor jezelf. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@annbel  die werkt zeker in Frankrijk je hebt toch roaming in de EU. Maar ben je misschien nu in Frankrijk dat het niet werkt ? Of moet je daar nog naar toe en is het een vraag in het algemeen die je stelt ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


annbel
Ervaren verkenner

 Het is in het algemeen. Volgende week ga ik naar Frankrijk. Vorig jaar heb ik data aangekocht in een Franse winkel maar was duur. Nu zou ik liever mijn orange 4G gebruiken.

patrick2
Wijze
Wijze

@annbel  dan kan je zonder zorgen 4G gebruiken in Frankrijk . Je kan ook via je Orange app of de klantenzone je verbruik in de gaten houden als ook een bedrag instellen voor buiten je bundel te gebruiken. Moest je voldoende data hebben in je abonnement dan moet je je geen zorgen maken. 

Hou het wel veilig als je op reis gaat want er is al weer ellende genoeg gemeld de afgelopen dagen dus hou het gezond en veilig voor jezelf. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen