annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4g thuis

Topic gestart op: 12-05-20 18h11

Antwoorden: 2 antwoorden

Evertv01
Gewaardeerd verkenner

4g thuis

Eigenlijk gewoon een constatatie .

Als ik thuis mijn 4g test haal ik gemakkelijk downloadsnelheden van 120mb en meer (up=34mb)
echter elders (waar ook goede verbinding is) haal ik bijna nooit meer dan 40mb (wat ook ok is voor mij)

Staat het zo geconfigureerd dat je meer snelheid hebt op je (in de regio van)thuisadres of is dit louter toeval ?

cheers 


Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Evertv01  dit is gewoon louter een toeval wat je nu hebt gemeten. Een connectie heeft zijn verschillende factoren. 

* hoeveel masten staan er in jou regio

* hoeveel masten staan er bij jou huis     ( deze twee zijn heel verschillend.) 

* hoeveel gebruikers zijn er op dat moment actief ( dus alle klanten te samen in de gehele regio of straat ) 

* hoever woon je van die masten

Zo zijn er nog wel wat verschillende factoren maar dit zijn wel de belangrijkste. Als ik het zou meten heb ik thuis misschien 40 MBPS maar op mijn werk 130 MBPS puur omdat mijn hal naast een mast staat maar thuis is de eerste mast een kilometer of twee verder. Dus je moet je er niet teveel op staren want het is mogelijk dat je ergens al wat meer hebt als op een andere plaats. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedenavond, géén idee.

Ik denk dat Patrick of Stefaan je daar beter mee kunnen helpen.

Even geduld zou ik zeggen.

Nog een fijne avond.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen