annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox - Vreemde melding

Topic gestart op: 13-05-20 15h25

Antwoorden: 2 antwoorden

Domi13
Aspirant verkenner

Flybox - Vreemde melding

Beste allen, sinds 7 dagen kan ik niet meer surfen via mijn Flybox.

Ik krijg continu het rode lampje. 

De klantendienst van Orange had me aangeraden om een nieuwe simkaart te gaan halen, abonnement daarop over te zetten en opnieuw te proberen.

Dit heb ik maandag dan ook gedaan. Vervolgens contacteerde ik de klantendienst om het abonnement op deze simkaart te zetten.

Ik krijg echter nog steeds dezelfde melding "Deze Sim kaart kan niet worden gebruikt in dit apparaat, om een verbinding te maken met het internet, plaats de sim kaart in de modem van uw easy internet @home aanbod."

Iemand met dezelfde ervaring of een mogelijke oplossing? Het lijkt mij sterk dat de flybox defect is, aangezien deze nog geen maand oud is.

Alvast bedankt!

Groetjes

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Domi13  er zijn dingen waar garantie op zit en de flybox is er eentje van. Moest de tip van @Cdt24801  niet werken dan ruil je de flybox om voor een andere. Vraag bij de klantendienst welke stappen je dient te ondernemen en dan kan het snel opgelost zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Domi13 

Ook gloednieuwe toestellen kunnen stuk gaan. Waarmee ik niet wil zeggen dat de FlyBox defect is, maar je mag het niet uitsluiten.

Kan je uw sim testen in een foon en werkt die? Dan ligt het aan de FlyBox.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen