annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4g werkt niet

Topic gestart op: 14-03-20 12h10

Antwoorden: 3 antwoorden

Slmcmz
Aspirant verkenner

4g werkt niet

OPGELOST

Hallo!


Ik heb op 11/03/2020 een iphone 11 gekocht in de shop op afbetaling en koala-abonnement. 
Nu heb ik het probleem dat mijn 4G niet werkt. 
Eerst dacht ik dat het zou kunnen liggen aan het feit dat ik van een herlaadkaart overgegaan ben naar een abonnement maar volgens mij is die overgang allang gebeurt want bellen en sms’en lukt normaal.

Ook heb ik al dingen geprobeerd zoals het invoeren van mworld.be ipv iphone.mobistar, maar dat helpt ook niet. 

Wat zou ik kunnen doen ?? Hulp zou ik heel erg appreciëren!!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Slmcmz  moest je die dingen gedaan hebben dus de APN instellingen en zo al aangepast hebben zou ik eens de klantendienst bellen. Misschien is er tijdens de overdracht van herlaadkaart naar abonnement toch iets fout gelopen. Het kan zijn dat er een profiel fout op staat nu waardoor deze niet werkt.

Ik had met de overschakeling naar E-sim ook het probleem dat mijn voicemail ineens geblokkerd was ( achter gekomen nadat ik de visual voicemail terug wilde instellen) .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Slmcmz  moest je die dingen gedaan hebben dus de APN instellingen en zo al aangepast hebben zou ik eens de klantendienst bellen. Misschien is er tijdens de overdracht van herlaadkaart naar abonnement toch iets fout gelopen. Het kan zijn dat er een profiel fout op staat nu waardoor deze niet werkt.

Ik had met de overschakeling naar E-sim ook het probleem dat mijn voicemail ineens geblokkerd was ( achter gekomen nadat ik de visual voicemail terug wilde instellen) .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Slmcmz
Aspirant verkenner

Heb inderdaad gebeld. Mijn kaart werd pas geactiveerd op 12/03 waardoor er nog 48uur gewacht moest worden. Zal dus moeten wachten tot morgen (15/03). Hopen dat het dan wel werkt! 
@patrick2 @Cdt24801 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Slmcmz 

Dat is een goede raad van @patrick2 , zeker doen !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen