Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-03-20 12h10
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo!
Ik heb op 11/03/2020 een iphone 11 gekocht in de shop op afbetaling en koala-abonnement.
Nu heb ik het probleem dat mijn 4G niet werkt.
Eerst dacht ik dat het zou kunnen liggen aan het feit dat ik van een herlaadkaart overgegaan ben naar een abonnement maar volgens mij is die overgang allang gebeurt want bellen en sms’en lukt normaal.
Ook heb ik al dingen geprobeerd zoals het invoeren van mworld.be ipv iphone.mobistar, maar dat helpt ook niet.
Wat zou ik kunnen doen ?? Hulp zou ik heel erg appreciëren!!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Slmcmz moest je die dingen gedaan hebben dus de APN instellingen en zo al aangepast hebben zou ik eens de klantendienst bellen. Misschien is er tijdens de overdracht van herlaadkaart naar abonnement toch iets fout gelopen. Het kan zijn dat er een profiel fout op staat nu waardoor deze niet werkt.
Ik had met de overschakeling naar E-sim ook het probleem dat mijn voicemail ineens geblokkerd was ( achter gekomen nadat ik de visual voicemail terug wilde instellen) .
@Slmcmz moest je die dingen gedaan hebben dus de APN instellingen en zo al aangepast hebben zou ik eens de klantendienst bellen. Misschien is er tijdens de overdracht van herlaadkaart naar abonnement toch iets fout gelopen. Het kan zijn dat er een profiel fout op staat nu waardoor deze niet werkt.
Ik had met de overschakeling naar E-sim ook het probleem dat mijn voicemail ineens geblokkerd was ( achter gekomen nadat ik de visual voicemail terug wilde instellen) .
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |