annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4g

Topic gestart op: 30-04-20 19h49

Antwoorden: 14 antwoorden

Israc
Gewaardeerd verkenner

4g

OPGELOST

Ik heb een nieuwe abonnement. Eerst hadden ze een probleem met registratie. Nu is dat opgelost, maar heb ik totaal geen 4g verbinding. Dikwijls gebeld naar klantendienst, ik word automatisch doorverbonden naar franstalige medewerkers. Ondertussen ben ik gevestigd in vlaanderen. Raar! Ik heb uren zitten wachten aan de lijn zonder hulp. Wat kan het probleem zijn? Helemaal geen verbinding

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Israc  dat is graag gedaan. Kan je nog wel even de post die je het beste geholpen heeft aanduiden als oplossing? Dat helpt ook weer andere Tribers als die het zelfde voor zouden helpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@Israc  je kan altijd eens zien of je simkaart werkt met een ander toestel. Als er daar ook geen 4G op mogelijk is heb je ergens een profiel fout. Makkelijk is te kijken via de klantenzone daarin kan je zien of je mobiele data is toegestaan of niet. 

Schermafbeelding 2020-04-30 om 20.49.59.png

Moest het toch allemaal correct staan en in een ander toestel werkt het ook niet is het beste de klantendienst te bellen ( 5000 ) Of je verstuurd via Messenger of Twitter. Dat is het Webcare team dat je krijgt en die kijken dat voor je na. Je hoeft niet te wachten aan de lijn of dergelijke want zodra die een oplossing hebben sturen zij je bericht. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Israc
Gewaardeerd verkenner

Helaas geen verbinding. Ik zal een bericht sturen via messenger of morgenvroeg nogmaals bellen. Hartelijk bedankt

patrick2
Wijze
Wijze

@Israc  heb je ook eens in de klantenzone nagekeken ? Want je hebt daar tegenwoordig die optie om het aan en uit te zetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Israc
Gewaardeerd verkenner

Ja, maar dat is wanneer het buiten de limiet is.

patrick2
Wijze
Wijze

@Israc  nee nee je kan dat nu aan en uit zetten je 4G wanneer je wil . Daarvoor moet je niet buiten je limiet gaan. Je kan nu ook je saldo in stellen wat je buiten je limiet wil gaan. Maar die optie die ik je heb laten zien kan je altijd gebruiken. En als deze nu uit staat kan je ook niet op je mobiele data. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen