Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-04-20 08h08
Antwoorden: 5 antwoorden
Beste,
ik heb een slecht bereik in mijn appartement. Indien ik verder dan 10 meter van mijn flybox ga, dan zakt het bereik dramatisch.
Wat kan ik doen om dit te verbeteren?
@antongerits misschien kan je iets met deze info.
Je kan ook altijd eens kijken of een volledige reset helpt maar zou dat niet direct doen. Heb je ook altijd zo een slecht bereik gehad of is dit nu per toeval ontdekt ? En heeft je flybox vanzichzelf de volledige sterkte ?
Dag @patrick2 ,
bedankt voor je antwoord. Zeker goeie tip ivm de kwaliteit v/h netwerk.
Waar kan ik de 4G-dekking van mijn adres vinden? op die Flybox pagina staat wel "klik hier" maar er zit geen link achter.
bedankt alvast voor je bijkomende hulp!
Anton
@antongerits je kan altijd hier eens kijken of je dekking voldoende is. Heb er twee linkjes bij gezet moest de eerste link niet werken. De tweede link is eigenlijk de hoofdpagina waar je dan weer uit komt op de tweede link.
dag Patrick,
De 4G-dekking op mijn adres is uitstekend.
Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet telkens mijn Flybox moet uit het stopcontact trekken en verplaatsen naar een andere kamer in mijn woning? Kan ik ergens een soort van wifi-extender of antennes kopen die ik kan monteren op de Flybox?
dank nogmaals voor je hulp!
Anton
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |