Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-06-24 10h33
Antwoorden: 5 antwoorden
5G werkt vanaf woensdag 19 juni niet meer stabiel. Dat heeft niets met individuele GSM's of locatie te maken. Op sommige momenten werkt het op geen enkele phone meer, op verschillende locaties.
Vandaag 26 juni vanaf 9.30u werkt 5G ook weer niet meer. De phone staat op 5G maar het statussymbooltje toont enkel een upload pijltje. Heel sporadisch komt er een kleine hoeveelheid data binnen.
Vermits de phone denkt dat 5G operationeel is, wordt niet automatisch teruggeschakeld naar 4G. 4G manueel instellen werkt wel. Het 4G netwerk is stabiel.
Getest: ruime omgeving Antwerpen...
Carlos Vivaros
@carlpe goedemorgen,
het heeft géén zin om over hetzelfde onderweg telkens
een nieuw topic te openen.
https://community.orange.be/t5/Netwerk-en-Veiligheid/5G-storingen/m-p/162062
Er zal af en toe ook eraan moeten gewerkt worden.
Je kan hier eens kijken;
https://allestoringen.be/storing/orange/
Succes.
Goede morgen
Ik ben het niet eens met je opmerking. Het is belangrijk om het probleem steeds opnieuw onder de aandacht te brengen.
Eens te meer omdat de klanten- en technische dienst van Orange telkens beweren dat er geen problemen zijn met 5G. We hebben ondertussen verschillende malen met de diensten van Orange contact gehad, en telkens opnieuw wordt verwezen naar de individuele phone's als het probleem.
Dus nee, ik stop niet met dit te melden. Eén dezer dagen zullen er ook uitgebreide artikelen verschijnen over de 5G problemen bij Orange in 2 kranten.
We betalen voor de dienst. Dus: HET MOET WERKEN...
Met vriendelijke groet
Carlos Vivaros
Orange geeft mobiele data waar er voldoende dekking is - geen enkele verbintenis dat er overal dekking is noch dat het 5G moet zijn
Je kunt denken dat Orange de ganse cavalerie zal mobiliseren omdat er een specimen tussenzit die een artikel in een of ander parochieblad publiceert
Thanks for the good laugh
Meerdere topics over het zelfde heeft geen enkel nut en daar ben ik het mee eens met @Josette .
Zoals @Gregory ook zegt hier leest Orange niet mee dit is een forum van en voor klanten.
Of wel beperk je het tot één topic en probeer je te kijken of wij kunnen helpen. Maar dat gaat niet want technisch kunnen we niks nakijken. Dan dien je enkel op een reactie te wachten of er meerdere mensen in die regio hetzelfde ervaren.
Duurt het te lang hier ? dan bel je de klantendienst om dit soort vragen te stellen en laat je ze het nakijken door de achterliggende technische dienst , daar waar ze voor dienen ,want die lezen dit hier niet.
En de dreigementen met de kranten daar gaat niemand wakker van liggen natuurlijk. Begrijp niet dat er altijd een dreiging met de media moet komen of dat ze veranderen of andere zaken. Die mensen moeten inmiddels al overal wereld beroemd zijn met die dingen. Mag hopen dat er ergens anders geen werken zijn anders heb ik geen gazet meer om te lezen want dan gaan er enkel deze opmerkingen in staan.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |