annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5G

Topic gestart op: 04-01-21 01h28

Antwoorden: 14 antwoorden

Sb1998
Aspirant verkenner

5G

OPGELOST

Wanneer komt 5G denken jullie?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@Sb1998 

Voorlopig ziet 5G er nog niet direct aan te komen:
Orange België gaat op korte termijn geen 5G lanceren voor zijn particuliere klanten volgens de CEO Xavier Pichon.

Dit vanwege nog lopende rechtszaken van mensen tegen de 5G technologie, stralingsnormen die nog niet zijn gelijkgetrokken in België en tot slot heeft Orange nog geen leverancier toegekend voor de kern van het netwerk.

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@Sb1998 

Voorlopig ziet 5G er nog niet direct aan te komen:
Orange België gaat op korte termijn geen 5G lanceren voor zijn particuliere klanten volgens de CEO Xavier Pichon.

Dit vanwege nog lopende rechtszaken van mensen tegen de 5G technologie, stralingsnormen die nog niet zijn gelijkgetrokken in België en tot slot heeft Orange nog geen leverancier toegekend voor de kern van het netwerk.

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven

 

Data_w
Ervaren verkenner

Ik denk inderdaad niet dat orange snel met 5G gaat komen dit was de slide die apple gebruikte bij de iPhone 13 lancering gisteren toen het ging over de 5G functie.. orange staat er wel tussen samen met proximus en NRJ maar wanneer dit gaat uitkomen geen idee…

F6CF5BAB-684F-43FE-9A02-DD2311DA3D85.jpeg

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

What difference does it make, @Data_w ?

 

0 pluimen
Loukabe
Aspirant verkenner

Ik weet het niet maar het zal toch zo lang niet meer duren met de technologie van tegenwoordig

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 : Geloof mij dat tariefplan is een droom ( er zijn mensen die het gebruiken als vast internet via 4G modem) en zo 2TB of meer verbruiken.

 

Groetjes,

bigMODDER

Leden met de meeste pluimen