annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5g met Orange?

Topic gestart op: 30-03-20 22h32

Antwoorden: 19 antwoorden

Sofiane2
Aspirant verkenner

5g met Orange?

Zal er ook voor orange 5g netwerk komen?

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
patrick2
Wijze
Wijze

Heb net gelezen dat Proximus morgen zijn 5G netwerk gaat uitrollen in 30 gemeente van het land. Nu is de vraag wie dat allemaal kan gaan testen. Ik heb geen 5G modem in de gsm zitten en denk de meeste niet , tenzij er iemand een Samsung S20 Ultra heeft. Ben benieuwd wat het gaat opbrengen en welke gemeente er worden voorzien van 5G. 

Volgens Proximus gebeurd alles op hun eigen antennes en zal het aan de normen zijn die voorgeschreven staan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
satsurfer
Veteraan verkenner

@patrick2 

Xiaomi 5 G telefoon

Voor 360 € heb je 5G telefoon met 128 GB RAM. Faire deal lijkt me....

Of de Oneplus Nord voor 399 €

Oneplus Nord 5G 

Moeten niet persé vlaggeschepen zijn. Bij Samsung 200 € extra voor 5G, pure ripp-off vind ik dat.
Zou ik niet ervoor over hebben, gezien je er quasi geen gebruik van zal kunnen maken.

T-mobile (NL) 'go unlimited' abonnees krijgen 5g zonder bijbetalen 

Vodafone NL 

Gezin, 4 personen, 100 GB voor 19,5 €/maand/persoon 🙄

 

 

izzet3838
Veteraan verkenner

Het is 5g maar op dezelfde masten en banden als 4g, waardoor de snelheid maar max 30% hoger is dan die van 4g, daarnaast heb je ook een speciaal abo nodig(en natuurlijk zoals jij al aanhaalt een gepaste smartphone), maar er zullen stappen gemaakt moeten worden zodat we vooruit kunnen, en het is goed om te zien dat deze stappen genomen worden, aangezien het mogelijk is via dezelfde masten denk ik dat we van orange een in de komende maanden ook al wat zouden kunnen zien.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@izzet3838  ik denk ook dat er de komende maanden veel gaat veranderen betreft de 5G uitrol , van alle operatoren. Wel jammer dat Proximus er weer een apart abonnement van maakt maar goed , morgen weten we meer hierover. Hoop enkel niet dat Orange er ook aparte abonnementen voor gaat hanteren je kan dat toch net zo goed aanpassen op je huidige abonnement. We zullen zien! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste,
 
Telecom is een bevoegdheid van de federale regering. Dusja, dan weet je waarom het lang duurt hé 😉

Verder weet ik hier ook niet meer over dan derest hier in de tribe. Het komt, de vraag is wanneer.


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen