annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

9 Jaar oude Orange Flybox: tijd voor een recenter model?

Topic gestart op: 26-03-24 19h54

Antwoorden: 5 antwoorden

digiboy40
Leidende verkenner

9 Jaar oude Orange Flybox: tijd voor een recenter model?

Ik ben reeds 9 jaar Orange Flybox klant (150GB/maand) en in totaal toch zo'n 3000 euro al betaald aan abonnementsgeld. Ik bezit nog een 9 jaar oud model TP Link 4G modem met 2 uithangende antennes. Mijn vraag is: alle andere providers voorzien regelmatig andere modems die moderner zijn en betere functies hebben en betere beveiliging. Kan ik als vaste klant geen recenter model krijgen bijvoorbeeld aan 39 euro (dus ook kopen)? of moet ik wachten tot mijn oud model het gaat begeven? (oud model heb ik ook toen gekocht aan 39 euro). Ik wens mijn abonnement gewoon verder te laten lopen. Iemand meer info hierover of moet ik bij een Orange shop om info gaan vragen? 

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@digiboy40  een goedenavond,

ben je eruit gekomen met de antwoorden?

Zo ja mag je degene die je de oplossing gegeven heeft aanvinken als oplossing accepteren.

Dank U.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @digiboy40 ,

Bel naar de klantendienst en vraag hen je Flybox abonnement te vernieuwen met een nieuwe Flybox erbij aan €39. Om de 12 maand kun je dit, ik heb dit in het verleden meermaals gedaan.

0 pluimen
Proximulantis
Leidende verkenner

Ik denkt dat dat terug kopen gaat worden.
Gezien de vaste modems contractueel in huur zijn en eigendom blijven van Orange.
De modem die je aan 39 euro koopt is na 2 jaar jou eigendom.

0 pluimen
chphe
Gewaardeerd verkenner

Ik denk dat je het beste zijt met naar de shop te gaan of eens te bellen naar 5000.

Je kan ook melden dat die kapot is terwijl hij niet kapot is ofja gewoon eerlijk zijn:)

Leden met de meeste pluimen