annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abbonement

Topic gestart op: 28-07-20 22h51

Antwoorden: 7 antwoorden

Seline95
Aspirant verkenner

Abbonement

Mijn vriend heeft onlangs 5 gb bij gekregen ( dus nu in totaal 10 gb )omdat hij hij abbonement heeft voor orange voor tv en internet. En nu ik kan normaal ook mijn naam bij op die factuur laten zetten zodat ik ook 5gb extra krijg. Maar hoe doe ik dat ?

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@Seline95  als je je erbij zet op die factuur is het niet gezegd dat je ook 5GB extra krijgt. Het is misschien een cadeau wat die gekregen heeft dus dan kan dat zijn dat je of dat cadeau krijgt of niet krijgt. Voor iedereen is dat verschillend naar gelang die klant is. De ene klant krijgt ook koekjes of een tijdschrift voor een aantal weken naar keuze. Moest je toch op de factuur erbij willen en je bent geen Orange klant kan je naar een shop gaan samen met je vriend en daar een nummer overdracht aanvragen dan zal je Orange klant worden. Moest je Orange klant zijn dan moet je ook samen met je vriend naar een shop voor een overdracht te doen want je vriend moet tekenen in beide gevallen dat deze akkoord is dat je nummer op zijn factuur komt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bueno999
Gewaardeerd verkenner

Normaal bij een abonnement met tv/internet en alles erop en eraan, krijg je je data verdubbeld. Dus als je een abo hebt van 5gb, krijg je 10 in de plaats.

dit is niet zo’n tijdelijke promotie. Dit krijgt iedereen die een abonnement neemt (met alles erbij).

Ikzelf heb ook een abonnement met 4gb en ik krijg elke maand 4gb extra

Seline95
Aspirant verkenner

En hoe doe ik om extra te krijgen ?

patrick2
Wijze
Wijze

@Seline95  krijgen doe je niet zo maar natuurlijk. Ik krijg ook niet elke keer iets van Orange , je dient dan zolang klant te zijn of het is ter gelegenheid van.....maar zo maar iets weg geven doen ze echt niet. Ben je nu ook klant bij Orange en met welk tarief plan ? Want je kan wel altijd eens kijken of een van één van de nieuwe tarief plannen voor jou beter is. Je hebt al voor € 20  8 GB data en onbeperkt bellen en sms. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen