Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-09-21 13h29
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb een smartphone abo ´unlimited´... wat eigenlijk wil zeggen dat het niet unlimited is qua dataverkeer... wanneer mijn dataverkeer 30Gb opgebruikt is, surf ik aan lagere snelheid, maar ook daar moet ik nog es extra voor betalen bovenop mijn abo bedrag?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Nee die stelling klopt niet.
Je hebt een Go Unlimited en die is ongelimiteerd in gebruik. Dat wil zeggen 30 GB aan volledige snelheid en daarna kan je verder blijven surfen maar tegen een lagere snelheid.
Als je buiten je bundel gaat kan dit ook zijn door betaalde sms berichten of verbruik buiten je bundel , bijvoorbeeld bellen buiten Europa. Je moet je gedetailleerde factuur goed nakijken als je aangerekend wordt voor verbruik buiten bundel. Moest je nog niet aan het einde zijn van je facturatie cyclus maar je ziet wel verbruik buiten bundel kan het ook zijn dat dit nog rechtgezet wordt. Heb dit namelijk ook al eens gehad en een tijd later werd het niet aangerekend.
Dan klopt er toch iets niet hoor, het geld dat ik extra moet betalen is normaal altijd van 5Gb extra volume aan te vragen, is dus altijd per 10€, maar ik zie nu dat ik een bedrag zit van 27,47€... daarom zag ik dat er iets niet klopte. Ik heb na mijn laatste 5Gb extra, de optie eens niet aangevinkt, ik heb nog mobiel internet, trager weliswaar... en dit zou volgens u zonder extra kost moeten zijn? Hoe kan ik dit bekijken, of controleren op mijn volgende factuur?
Beste @Kula ,
Deze extra kosten zullen niet van mobiele data zijn.
Best eens de factuur in detail bekijken via de MyOrange App or langsgaan in de shop met ID zodat we de factuur in detail samen kunnen bekijken.
Dit is mogelijk vanaf u de sms & email ontvangt ivm de factuur.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |