annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement Go Plus

Topic gestart op: 09-12-22 14h18

Antwoorden: 4 antwoorden

ENTJ
Aspirant verkenner

Abonnement Go Plus

Er is een promo voor Go Plus-abonnement bij mobiel internet van 21 euro naar 16 euro per maand. Maar als voorwaarde staat op de website dat je nieuwe klant moet zijn. Ik vroeg medewerkers in een Orange shop over deze voorwaarden: en ze vertelden mij als je belt naar Orange, dan is het mogelijk dat ook oude klanten eventueel deze promo kunnen aanbieden voor oude klanten. Is dit mogelijk? 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Hippie1727
Veteraan verkenner

Ik ben bestaande klant en ben overgestapt naar een Go Plus abonnement. Op mijn factuur staat toch 16 euro.

Heb wel Love hier!

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dat is het  voordeel, als je ook vast internet hebt, @Hippie1727 . Niet de special edition

patrick2
Wijze
Wijze

@ENTJ 

Nee dit is niet mogelijk aangezien deze vraag ook al eerder gepasseerd is hier. 

Deze promotie is enkel voor nieuwe klanten niet voor de bestaande klanten. Ben ook geen interne medewerker of wat ook van Orange maar de voorwaarden zeggen genoeg.

Scherm­afbeelding 2022-12-09 om 17.57.40.png

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@ENTJ 

Voor zover ik weet klopt dat niet. Maar ik ben dan ook geen waarzegger met kristallen bol en ook geen Orange insider ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen