annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement hoog datavolume flybox

Topic gestart op: 25-04-19 16h24

Antwoorden: 4 antwoorden

jaaasgoed
Aspirant verkenner

Abonnement hoog datavolume flybox

OPGELOST

Beste,

Is het bij een flybox abonnement ook mogelijk om gelijk te kiezen voor een hoger data volume? Ik denk hierbij aan volumes van 500 GB tot 1TB per maand. Opzich zou ik hier best wel wat extra voor over hebben, dus ik vraag mij af of deze mogelijkheid er is. Ik weet dat je kunt bijkopen per 10GB, maar a €10 gaat dat snel duur worden.

Alvast dank voor jullie antwoorden.

Groeten,

Roel

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@jaaasgoed 

Voor zover ik het kan nagaan vrees ik dat dit niet bestaat / mogelijk is. Het enige dat er is zijn die twee opties (5 GB of 10 GB) om te verlengen.

Je kan wel heel de tijd blijven surfen aan 256 kbps, maar als je zulke gigantische hoeveelheden data nodig hebt als je aangeeft zul je met die downloadsnelheid niks kunnen aanvangen vrees ik ....

De volumes die jij noemt zijn wel heel groot hé ... Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Is het bij een flybox abonnement ook mogelijk om gelijk te kiezen voor een hoger data volume? Ik denk hierbij aan volumes van 500 GB tot 1TB per maand. Opzich zou ik hier best wel wat extra voor over hebben, dus ik vraag mij af of deze mogelijkheid er is. Ik weet dat je kunt bijkopen per 10GB, maar a €10 gaat dat snel duur worden.

Alvast dank voor jullie antwoorden.

Groeten,

Roel

Ugh @jaasgoed,

Het is inderdaad niet mogelijk, maar onze teams werken constant aan nieuwe mogelijkheden een updates voor onze producten. Zoals @Cdt24801 en @patrick2, je kan wel aan verlaagde snelheid verder surfen als je dat opgebruikt is. Je kan ook extra surfherlaadbeurten aankopen om verder te kunnen surfen. Je hebt ook de mogelijkheid om ons LOVE-duo (Onbeperkt internet + mobiel abonnement) aanbod aan te schaffen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
pievdb
Ervaren verkenner

denk dat veel mensen hier op zitten te wachten .... veel mensen vragen dit maar orange luisterd niet echt ..., gemiste kans vindt ik vn hun.... ik neem tadaam juist zelfde maar van telenet en zorgeloos surfen

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@jaaasgoed  het gaat jammer genoeg niet mogelijk zijn om ineens zoveel volume af te nemen. Nadat uw surfvolume op gebruikt is kan u verder surfen aan verlaagde snelheid. Natuurlijk is het mogelijk om volume bij aan te kopen aan die tien euro per keer maar zoals u zelf aangeeft gaat een dure gelegenheid worden. Beste zou ik u dan aanraden voor een pakket te nemen waar u een onbeperkt volume in kan gebruiken. Natuurlijk is het te zien waar u de flybox wil gaan gebruiken en voor wat het moet dienen natuurlijk. Moest het zijn voor veel streaming en downloading is vast internet nog altijd het beste. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@jaaasgoed 

Voor zover ik het kan nagaan vrees ik dat dit niet bestaat / mogelijk is. Het enige dat er is zijn die twee opties (5 GB of 10 GB) om te verlengen.

Je kan wel heel de tijd blijven surfen aan 256 kbps, maar als je zulke gigantische hoeveelheden data nodig hebt als je aangeeft zul je met die downloadsnelheid niks kunnen aanvangen vrees ik ....

De volumes die jij noemt zijn wel heel groot hé ... Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen