annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement.

Topic gestart op: 21-06-22 21h15

Antwoorden: 3 antwoorden

kurt1971
Gewaardeerd verkenner

Abonnement.

OPGELOST

Welk een abonnement zou je aanraden, om in Frankrijk mijn mobiel internet te delen met een andere smartphone en tablet via hotspot?


Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@kurt1971 

Als je een wat 'moderner' toestel hebt kan je partner idd via de hotspot gaan van je toestel das geen probleem. Kijk wel goed na dat je het verbruik niet te hoog laat komen dus als je partner het niet nodig heeft zet dan de hotspot uit ( is enkel als goede tip bedoeld niet dat je data op een dag opgeslurpt wordt ). Want als je de data op je eigen toestel op laat en je doet geen al te gekke dingen dan is je verbruik ook lager. 

Je kan idd voor een maand veranderen maar let hier wel mee op ! Je kan je abonnement aanpassen maar dat is dan van Facturatie periode tot facturatie periode. Dus je moet niet tellen van de dag dat je veranderd tot de dag in de nieuwe maand aanbreekt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@kurt1971 

In principe kan je elk abonnement nemen om in Frankrijk te gebruiken en of te delen want in de EU heb je hetzelfde gebruik / verbruik als hier in België wat er in je abonnement inbegrepen hebt. 

Nu is enkel de vraag hoeveel ga je nodig hebben ? En waarom delen ? 

Je zou kunnen kiezen voor een Go Extreme heb je 70 GB en daarbij kan je een surf card extra nemen. Die surf card extra kost je € 3 per maand extra in je abonnement maar die simkaart kan je in een tablet steken ( als die dat ondersteund ) of in een ander gsm toestel om data te gebruiken. 

Je kan ook in Frankrijk voor wifi kiezen , als die mogelijkheid er is. Dan is het een stuk goedkoper en ben je jou eigen data niet kwijt en moet je die ook niet delen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kurt1971
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 

Dank u wel voor de informatie.
Het probleem is dat er op die plaats in Frankrijk niet al te goede WiFi ontvangst is.
Als ik een Go Extreme neem, dan kan mijn partner dan ook genieten via hotspot, of niet?
Ik zou mijn abonnement voor 1 maand veranderen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kurt1971 

Als je een wat 'moderner' toestel hebt kan je partner idd via de hotspot gaan van je toestel das geen probleem. Kijk wel goed na dat je het verbruik niet te hoog laat komen dus als je partner het niet nodig heeft zet dan de hotspot uit ( is enkel als goede tip bedoeld niet dat je data op een dag opgeslurpt wordt ). Want als je de data op je eigen toestel op laat en je doet geen al te gekke dingen dan is je verbruik ook lager. 

Je kan idd voor een maand veranderen maar let hier wel mee op ! Je kan je abonnement aanpassen maar dat is dan van Facturatie periode tot facturatie periode. Dus je moet niet tellen van de dag dat je veranderd tot de dag in de nieuwe maand aanbreekt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen