Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-01-25 21h14
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als ik mijn abonnement wil veranderen van Orange medium naar Orange smal.... Behoud ik dan mijn voordelen die ik van Orange gekregen heb?
Ik krijg namelijk elke maand 20 gb (levenslang)gratis bovenop de 50 gb die in het abonnement zit.... En ik krijg ook maandelijks 7€ korting gedurende 12 maanden . ( Ik ben nu 3 maanden klant bij Orange) maar ik was zo aan het denken.... Ik kom zeker toe met Orange smal met de inbegrepen 8gb plus dan de 20gb die ik gratis krijg van Orange levenslang. Dat scheelt toch alweer 5€/ maand minder aangezien ik een love abonnement heb bij Orange. Ik wilde eerst met alles naar hey telecom gaan( is ook Orange )maar ik durf de stap niet zetten omwille van de vele vele klachten over de onbereikbare klantendienst bij hey telecom.... Het regent klachten over het B-merk van Orange. Daarom blijf ik beter maar veilig bij Orange zelf.... Omwille van hun beter bereikbare klantendienst en winkels.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb ondertussen een akkoord met de klantendienst dat ik al mijn voordelen (20gb gratis en -7€ korting op mijn abonnement) mag houden bij verandering van tarief.
Orange is blijkbaar erg bang om klanten te verliezen nu eindelijk de concurrentie aanwakkerd. De prijzen zakken gevoelig bij hun B merk hey telecom en bij de B merken van de andere providers nu met de komst van Digi.
Maar Orange heeft mij beloofd dat ze ook met iets strafs gaan komen tegen komende lente.... Dus er is eindelijk beweging op de markt.... Dus ik blijf voorlopig klant, want ik ben tevreden met al hun diensten, alleen betalen we veel en veel te veel bij de 3 grote providers in België....
Dus ik wacht met vol ongeduld af....
En stap voorlopig ook niet over naar de B merken want hun klantendiensten zijn bijna onbestaande ....
Ik heb 7€ extra korting op mijn mobiel abonnement bovenop de love kortingen. ( Gedurende 12 maanden)
En ik heb ook cooldaels korting gekregen via Touring. Is blijvend. ( 4€) Op mijn factuur.
En 20gb extra data bovenop mijn abonnement.is ook blijvend.
Als je Orange op een beleefde en rustige manier benaderd krijg je veel gedaan.
Ik heb echt niks slecht te zeggen over hun klantendienst en dienstverlening. Dus ik blijf Waardat ik ben en we zien wel met welk Groots.... Ze uitpakken dan tegen de lente
Ik heb ondertussen een akkoord met de klantendienst. Ben er erg blij mee ...
Ik mag naar Orange smal gaan. Kost normaal 14€/ maand, met met love voordeel 12€/ maand, maar ik mag mijn 7€/maand extra korting behouden van 12 maanden. ( Nu dus nog 9 maanden want ik ben 3 maanden klant) Ook mijn korting van 15€/ maand op mijn vast internet blijft behouden gedurende 12 maanden. En zelfs mijn 20 gb extra gratis data blijf ik levenslang behouden. Net als op Orange medium.
Orange is blijkbaar erg bang om klanten te verliezen, er is momenteel een leegloop aan de gang naar hun B merk hey telecom... Dat een pak goedkoper is met dezelfde Orange simkaart en internet. Maar zoals gezegd de dienstverlening is bijna onbestaande bij hey telecom... Als er iets scheelt zijn ze onbereikbaar.... Ook de facturen zijn regelmatig foutief. Ze werken er met amper 8 personen. De rest van de werknemers werkt voor Orange zelf....
Dus beste Orange klanten, het is hier een flink pak duurder dan bij de B merken van de operatoren.... Maar als er iets scheelt kan je ze ook onmiddelijk telefonisch bereiken en ook in de winkels. Dat is voor mij ook een pluspunt. En trouwens.... Orange klantendienst heeft mij beloofd dat er straffe dingen aankomen tegen de lente.... Wat wilden ze niet kwijt....maar hun tarieven en hun abonnementen zullen terug aangepast worden aan de hedendaagse markten. Dus zeker niet gaan lopen naar de digi s op deze wereld want er komt eindelijk beweging ook bij de grote 3 in ons land.... Afwachten maar....
Ik persoonlijk ben er niet van overtuigd dat je dat voordeel (die 20 GB levenslang) gaat behouden bij wijziging abo op eigen initiatief. Ik zou het in uw plaats aanvragen bij de klantendienst en u dat schriftelijk laten bevestigen zodat je later een poot hebt om op te staan wanneer het toch fout loopt.
De reden: heel wat promo's die "levenslang" zijn, zijn in de realiteit beperkt tot aan de eerstvolgende wijziging op eigen initiatief.
Die voordelen gaan naar mijn mening weg zijn.
Die zijn namelijk gekoppeld aan jou bestaande abonnement. Nu wil je een omschakeling doen naar een ander abonnement en daar zitten die voordelen niet op. Dus jou voordeel op je oud abonnement is wat telt bij een aanpassing is het geen wat je ziet en krijgt dus niet die voordelen.
Betreft de korting op je abonnement durf ik niet veel zeggen daar zou je beter contact voor nemen met de klantendienst.