Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-01-25 11h39
Antwoorden: 5 antwoorden
Allen,
Ik ben om eerlijk te zijn ten einde raad. Ik heb letterlijk uren gebeld met de klantendienst (zowel 1ste als 2de lijn) en twee keer langs geweest in een Orange Shop, maar mijn probleem geraakt niet opgelost. En dit terwijl het in feite zo eenvoudig is.
Mijn probleem: ik heb 2 abonnementen en dit op 2 verschillende adressen. Op beide heb ik de wifi comfort service (10€/ maand, inclusief airbox/flybox). Op adres 1 werkt alles perfect, op adres 2 slaagt niemand er in om mijn airbox te koppelen aan de technische installatie. De reden hiervoor is (volgens mij) tweeledig. Enerzijds kon de airbox niet meteen geleverd worden bij de installatie op adres 2 (deze werd nadien opgestuurd) en anderzijds lijkt iedereen in de war te zijn omdat ik 2 abonnementen heb op 2 verschillende adressen (ik slaag er zelfs niet in om online mijn gegevens te raadplegen van adres 2).
Dus langs deze weg: is er aub iemand die mij kan helpen?
In de Orange shop zien ze effectief het probleem, weten ze ook effectief de oplossing (lees: serienummer van de airbox moet gekoppeld worden aan de juiste technische installatie) MAAR geven ze zelf aan dat ze dit NIET kunnen of mogen doen vanuit de winkel.
De klantendienst, en ik zeg dit met het nodige respect, is in mijn inziens niet bekwaam om met zulke vragen om te gaan. Talloze keren zeggen ze dat mijn probleem is opgelost, terwijl dit niet zo is (in de winkel hebben ze me de lijst van mijn technische cases getoond die allemaal foutief op solved staan). Of de klantendienst stuurt me door naar een dienst die me nog veel minder kan helpen. Of (en dit vind ik zelfs persoonlijk nog het ergste) geeft me zelfs valselijke informatie (lees: case nummers die niet bestaan, emails & SMS'en die niet bestaan, ...).
Ik betaal 10€ per maand voor deze service en sorry dat ik het zeg, maar da's weg gegooid geld. Ik wacht ondertussen al sinds 20 november op een oplossing...
Alvast bedankt voor de hulp.
Thierry
net opnieuw gebeld naar Orange...opnieuw de melding gekregen "nog enkele dagen geduld".
Mijn geduld is op. Is er een klachtendienst van Orange of dien ik rechtstreeks naar TestAankoop te gaan?
@THDB schreef:
net opnieuw gebeld naar Orange...opnieuw de melding gekregen "nog enkele dagen geduld".
Mijn geduld is op. Is er een klachtendienst van Orange of dien ik rechtstreeks naar TestAankoop te gaan?
Er is een tussenstap mogelijk die dikwijls goed resultaat bereikt: de ombudsdienst:
Dit probleem is nog steeds niet opgelost 😞
Opnieuw verschillende malen gebeld, opnieuw cases geopend, opnieuw telkens weer de melding gekregen dat het zal worden opgelost met de nodige prioriteit "door de achterliggende diensten" ... maar telkens opnieuw niks, nul komma nul.
Ik betaal nu al sinds 22 november voor de comfort service, 10 euro per maand maar ik heb niet het gevoel dat dit zijn geld waard is. Sterker nog, als ik de dienst zou opzeggen, kost het mij nog eens 75€ extra.
Ik ben ten einde raad. Echt. Wie bij Orange moet ik bereiken om dit opgelost te krijgen? Is er een klachtendienst of een andere dienst die ik kan bereiken?
@THDB een goedemiddag.
Lees dit eens aub?
https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/home-flybox/hoe-installeer-ik-de-home-flybox