Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-10-22 19h54
Antwoorden: 3 antwoorden
29/09 om ca.12u40 klant geworden via internet/telefoon van Love trio met 2 x mobiel met nummeroverdracht.
04/10 Orange Internet, tv en wifi geïnstalleerd.
05/10 De 2 mobiele nummers buiten gebruik/uitgeschakeld door vorige provider.
11/10 Nog geen simkaarten ontvangen van Orange, Orange shop in Mol was zo klantvriendelijk om Orange te bellen en na een kwartier in de wacht kreeg hij te horen dat dossier was afgesloten en dat hij het weer zou openen en ons per E-mail op de hoogte van afhandeling zou berichten. Tot nu 0 berichten!
12/10 Dag 14 na contract, 2x mobiel nog onbereikbaar, Website van CRDC ontdekt bij welke provider mijn mobielnummer geregistreerd staat. Staat nota bene nog steeds bij vorige provider geregistreerd!!??
Waarschijnlijk leest een Orange medewerk(st)er wel mee en/of is er iemand die zorgt dat het eindelijk mijn simkaarten met nummeroverdracht worden bezorgd. Dit is toch ongehoord!
VERVOLG:
Nogmaals naar Orange shop in Mol gegaan en of kon direct 2 simkaarten met nieuwe nummers krijgen ofwel naar vorige provider gaan om bestaande nummers weer in gebruik te stellen bij de vorige provider. Dit laatste gedaan kostprijs aansluitingskosten 59e!! Na weer actief zijn van de bestaande mobiele nummers weer naar de Orange shop en die hebben het keurig opgelost, een dikke pluim voor de Orange medewerkers in Mol en een dikke onvoldoende voor Orangeklantendienst die klant 10 dagen zonder mobiel bereik zet en geen enkele actie onderneemt om dit op te lossen en klant in het ongewisse laat. Had dus een Orange trio besteld met easy switch!
Hier lezen geen medewerkers van Orange mee dus hier ga je niet veel hulp daarvan mogen verwachten.
Maar je hebt al eens gecheckt waar je nummer actief is dus er is geen nummeroverdracht gedaan , nog niet. Maar kan het ook niet zijn dat je simkaarten per ongeluk bij iemand anders in de brievenbus is terecht gekomen dat de post dit verkeerd geleverd heeft ? En waarom gaven ze in de shop geen simkaarten , heb je dat gevraagd ?
Anders bellen of sturen via Messenger dat ze nieuwe willen op sturen.
Alvast bedankt Patrick voor reactie en advies,
Groetejes, vanAart
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |