Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-12-19 21h00
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste
Ik zou graag overschakelen naar een abonnement zoals dolfijn 15 of koala 20. Maar bij mijn abonnement die ik nu heb, dolfijn 12+, heb ik 'gratis' facebook en twitter. (10 gigabyte) Zou dit ook nog zo zijn bij een nieuw abonnement?
Mvg
Nicolas
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Nicolasss schreef:
Beste
Ik zou graag overschakelen naar een abonnement zoals dolfijn 15 of koala 20. Maar bij mijn abonnement die ik nu heb, dolfijn 12+, heb ik 'gratis' facebook en twitter. (10 gigabyte) Zou dit ook nog zo zijn bij een nieuw abonnement?
Mvg
Nicolas
Nope, dat zijt ge kwijt. Serieus, verbruikt gij 10 Gb aan FB en twitter?
@Nicolasss wat @Cdt24801 zegt klopt die 10 GB zijn weg die krijgt u niet meer.
Dus niet met flybox? 😞
@Nicolasss een flybox is een stand alone dus geen pakket. En daar telt het dus niet voor verdubbeling van de data.
@izzet3838 schreef:
zoals hierboven ook al gezegd die ben je kwijt, als je thuis internet van orange hebt verdubbelt je data wel dan heb je bij dolfijn 3, en bij koala 8gb.
Je bedoelt dat je een Love pakket moet hebben. Uiteraard.
@Nicolasss wat @Cdt24801 zegt klopt die 10 GB zijn weg die krijgt u niet meer.
@Nicolasss schreef:
Beste
Mvg
Nicolas
Nope, dat zijt ge kwijt. Serieus, verbruikt gij 10 Gb aan FB en twitter?