Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-01-20 18h02
Antwoorden: 4 antwoorden
hallo!
Ik ga binnenkort op skivakantie naar Andorra en vroeg mij af welke opties er bestaan om daar voordelig 4G te gebruiken aangezien de kosten daar €14/MB zijn.
Bedankt!
Nicolette
hallo!
Ik ga binnenkort op skivakantie naar Andorra en vroeg mij af welke opties er bestaan om daar voordelig 4G te gebruiken aangezien de kosten daar €14/MB zijn.
Bedankt!
Nicolette
Hallo @Nicolette,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
je kan ook ik frankrijk prepaid simkaart kopen. Andora zit in roaming pakket. Je steekt een sim in een mifi toestel en iedereen heeft wifi .
@Nicolette eventueel daar een plaatselijk kaartje kopen om de kosten te drukken. Bij orange zijn er ook traveler passen die u kan bekomen. Dat zijn ook interresante passen dus kijk daar ook eens zeker naar. Die info kan u vinden via uw Orange app of de klantezone.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |