Mobiel internet
Informatie nodig over mobiel internet? Wil je meer weten over mobiele data? In deze rubriek vind je je antwoorden!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Andorra

hallo!

Ik ga binnenkort op skivakantie naar Andorra en vroeg mij af welke opties er bestaan om daar voordelig 4G te gebruiken aangezien de kosten daar €14/MB zijn.

Bedankt!

Nicolette

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Andorra

@Nicolette  eventueel daar een plaatselijk kaartje kopen om de kosten te drukken. Bij orange zijn er ook traveler passen die u kan bekomen. Dat zijn ook interresante passen dus kijk daar ook eens zeker naar. Die info kan u vinden via uw Orange app of de klantezone.

Patrick2 |    Wees wie je bent ,niet wie de wereld wil dat je bent! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Leidende sjamaan

@Anonymous 

Mooi initiatief, maar of het gaat werken? En blijven werken?

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Veteraan verkenner

je kan ook ik frankrijk prepaid simkaart kopen. Andora zit in roaming pakket. Je steekt een sim in een mifi toestel en iedereen heeft wifi .

Highlighted
Community Manager
Community Manager

hallo!

Ik ga binnenkort op skivakantie naar Andorra en vroeg mij af welke opties er bestaan om daar voordelig 4G te gebruiken aangezien de kosten daar €14/MB zijn.

Bedankt!

Nicolette

Hallo @Nicolette,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen