annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belwaarde omzetten Tempo Giga werkt niet

Topic gestart op: 20-07-20 18h37

Antwoorden: 19 antwoorden

FerdyO
Gewaardeerd verkenner

Belwaarde omzetten Tempo Giga werkt niet

OPGELOST

Beste allemaal,

Hopelijk kunnen jullie me helpen met het volgende:

Ik heb 5 kaarten Tempo Giga gekocht.

Volgens de add kan ik de FULL Giga promo inzetten om onmiddelijk al mijn belwaarde .

Met 1 kaart is het gelukt, de anderen blijven zeggen dat er onvoldoende belwaarde is om deze optie te kopen. er staat uiteraard nog €15 op.

De helpdesk gebeld en die zeggen nog een dag te wachten......

Iemand een idee?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
FerdyO
Gewaardeerd verkenner

Iedereen bedankt voor het reageren.
Ik denk dat er iets fout gegaan is met het activeren.
Er stond ook telkens 15 euro tegoed, 0 dagen geldig en geen data.

Ik heb het als volgt opgelost bij de kaarten, waarbij het niet werkte:
5 euro per kaart herladen.
Dit gaf meteen resultaat. Beetje jammer van de promo van 10€. Heeft me dus gewoon 15€ gekost. Maar ja staat nu wel iig ook nog 5€ beltegoed op. Een volgende keer bestel ik iig geen kaarten via internet meer.
Dan ga ik bij een shop langs en zal het meteen in orde geraken.

Oh ja de vraag waarom 5 kaarten: ons gezin bestaat uit 3 volwassenen, 2 pubers en 2 kleuters. gelukkig hoeven die kleuters nog geen data, anders had ik 7 kaarten moeten bestellen…..

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
Verdure
Ervaren verkenner

@FerdyO 

Een abonnement goplus kan wel interessant voor uw gezin.

Groetjes!

 

patrick2
Wijze
Wijze

@FerdyO  heb net eens gezien maar blijkbaar zitten er ook voorwaarden aan vast :

Voorwaarden van het aanbod

Full Giga

Aanbieding geldig van 04/12/2019 t.e.m. 31/08/2020. Bij aankoop of bij elke herlaadbeurt van 15 € van je Tempo Giga-herlaadkaart krijg je 15 € belwaarde (1 jaar geldig) en 4 GB en 4000 sms’jes (31 dagen geldig). Met de aanbieding Full Giga kan je je 15 € belwaarde gebruiken om 4 GB extra te kopen (31 dagen geldig). De aanbieding Full Giga is beschikbaar op de My Orange-app, of tik #123*44# en kies optie 5. De prijs van deze aanbieding wordt direct afgehouden van je resterende belwaarde. Opgelet, er kan hoogstens 12 GB op je herlaadkaart staan.
Door consumenten verkozen tot beste promo in een onderzoek uitgevoerd op orange.be

 

En anders eens wachten tot morgen en dan nog eens proberen. Kan zijn dat je niet ineens alles kan omzetten maar het fijne weet ik er ook niet van. Ik heb alleen de voorwaarden gevonden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


FerdyO
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Thnx voor de moeite en reactie. Van de 5 kaarten is het alleen bij mijn vrouw gelukt.

patrick2
Wijze
Wijze

@FerdyO  dat is dan wel vreemd dus het is dan voor jou en je vrouw ? je wil dus twee nummers herladen of de belwaarde omzetten ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

Beste,

Waarom zou je 5 tempo Giga kaarten willen herladen? 

kan je beter een abonnement nemen denk ik dan?

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen