Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-07-20 18h37
Antwoorden: 19 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste allemaal,
Hopelijk kunnen jullie me helpen met het volgende:
Ik heb 5 kaarten Tempo Giga gekocht.
Volgens de add kan ik de FULL Giga promo inzetten om onmiddelijk al mijn belwaarde .
Met 1 kaart is het gelukt, de anderen blijven zeggen dat er onvoldoende belwaarde is om deze optie te kopen. er staat uiteraard nog €15 op.
De helpdesk gebeld en die zeggen nog een dag te wachten......
Iemand een idee?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Iedereen bedankt voor het reageren.
Ik denk dat er iets fout gegaan is met het activeren.
Er stond ook telkens 15 euro tegoed, 0 dagen geldig en geen data.
Ik heb het als volgt opgelost bij de kaarten, waarbij het niet werkte:
5 euro per kaart herladen.
Dit gaf meteen resultaat. Beetje jammer van de promo van 10€. Heeft me dus gewoon 15€ gekost. Maar ja staat nu wel iig ook nog 5€ beltegoed op. Een volgende keer bestel ik iig geen kaarten via internet meer.
Dan ga ik bij een shop langs en zal het meteen in orde geraken.
Oh ja de vraag waarom 5 kaarten: ons gezin bestaat uit 3 volwassenen, 2 pubers en 2 kleuters. gelukkig hoeven die kleuters nog geen data, anders had ik 7 kaarten moeten bestellen…..
@Cdt24801
Onlangs nog iemand gehad die puur uit gewoonte 50eur per maand kwam opladen. Bleek dat er 500+ EUR op stond.
Deze mevrouw heeft een paar jaar gratis abonnement aangezien ze perfect toekwam met een Go Light 🤣
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Niemand weet het dus.
FULL giga gedaan. Overmorgen vervalt mijn data...
Durf wedden dat ik mijn 12 GB + 11800 sms'en kwijt zal zijn, maar eens proberen.
Ik denk niet dat je12 GB + 11800sms kwijt zal zijn...
@ Fredy,
Dan met Go Light. 500MB internet per maand.