annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belwaarde omzetten Tempo Giga werkt niet

Topic gestart op: 20-07-20 18h37

Antwoorden: 19 antwoorden

FerdyO
Gewaardeerd verkenner

Belwaarde omzetten Tempo Giga werkt niet

OPGELOST

Beste allemaal,

Hopelijk kunnen jullie me helpen met het volgende:

Ik heb 5 kaarten Tempo Giga gekocht.

Volgens de add kan ik de FULL Giga promo inzetten om onmiddelijk al mijn belwaarde .

Met 1 kaart is het gelukt, de anderen blijven zeggen dat er onvoldoende belwaarde is om deze optie te kopen. er staat uiteraard nog €15 op.

De helpdesk gebeld en die zeggen nog een dag te wachten......

Iemand een idee?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
FerdyO
Gewaardeerd verkenner

Iedereen bedankt voor het reageren.
Ik denk dat er iets fout gegaan is met het activeren.
Er stond ook telkens 15 euro tegoed, 0 dagen geldig en geen data.

Ik heb het als volgt opgelost bij de kaarten, waarbij het niet werkte:
5 euro per kaart herladen.
Dit gaf meteen resultaat. Beetje jammer van de promo van 10€. Heeft me dus gewoon 15€ gekost. Maar ja staat nu wel iig ook nog 5€ beltegoed op. Een volgende keer bestel ik iig geen kaarten via internet meer.
Dan ga ik bij een shop langs en zal het meteen in orde geraken.

Oh ja de vraag waarom 5 kaarten: ons gezin bestaat uit 3 volwassenen, 2 pubers en 2 kleuters. gelukkig hoeven die kleuters nog geen data, anders had ik 7 kaarten moeten bestellen…..

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
satsurfer
Veteraan verkenner

 

Als ik 24/8 'full giga' activeer via de app, ben ik dan mijn 20 GB+sms niet kwijt op 25/8? ik dacht dat je altijd betalende herlading moest doen om uw data/sms te behouden.

Capture+_2020-08-04-15-42-38.png

Verdure
Ervaren verkenner

Satsurfer,

 

ik denk 🤔 dat alleen je belkrediet zal minderen 

maar niet al je datas en sms

Cdt24801
Wijze
Wijze

@satsurfer 

Wie weet kan @TomB hier meer over vertellen, als shop medewerker is hij toch meer thuis in die dingen ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

Beste @Cdt24801 ,

 

Data en smsen zijn normaal gezien 31 dagen geldig en vervallen dan ongeacht of het verbruikt is of niet. Dus ik denk inderdaad dat ze weg zijn. 
Al is deze situatie op zich wel vreemd aangezien je normaal niet meer dan 12gb op een tempo giga kan zetten.

ik zou het eens moeten zien in ons programma voor prepaids om meer duidelijkheid hiervoor te hebben. 

Ik snap de logica niet voor 12 of meer gb op een prepaid te hebben en 100 eur+ krediet. Zet het om naar een abonnement van 20 eur en je hebt 5 maand gratis. Kan je perfect nadien terug op tempo giga laten plaatsen.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Cdt24801
Wijze
Wijze

@TomB 

Bedankt om hier zo snel op te reageren.

Hopelijk leest @satsurfer dit ook en neemt hij spoedig actie zodat hij nog iets kan regelen, liefst persoonlijk in een shop neem ik aan.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen