annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beperking opheffen

Topic gestart op: 27-12-19 15h29

Antwoorden: 5 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Beperking opheffen

Iemand heeft wel een Flybox in huis, waarmee hij of zij, kan internetten via 4G. Een geweldig product en gemakkelijk om mee te nemen.

Doch er zijn wat nadelen aan dit product:

1. Internet gelinkt aan één adres.

2. Het verbruik van de 4G is verdeelt in stukjes en je moet altijd weer er rekening mee houden. Dat heb ik hier en op andere sites, vaak over gelezen dat mensen daaraan een hekel hebben.

Oplossing: Schaf al die beperkingen onmiddellijk af vanaf 2020.

In de plaats ervan: De flybox aan meerdere adressen en één geheel internetverbruik tijdens de hele dag. 20 euro aan 150 gb voor een maand.

Update: Telenet en Proximus, die hebben hun datalimieten omhoog getrokken, wanneer gaat Orange dat eens doen?

De factiuur was hoger dan voorzien dit jaar...

Labels (4)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Iemand heeft wel een Flybox in huis, waarmee hij of zij, kan internetten via 4G. Een geweldig product en gemakkelijk om mee te nemen.

Doch er zijn wat nadelen aan dit product:

1. Internet gelinkt aan één adres.

2. Het verbruik van de 4G is verdeelt in stukjes en je moet altijd weer er rekening mee houden. Dat heb ik hier en op andere sites, vaak over gelezen dat mensen daaraan een hekel hebben.

Oplossing: Schaf al die beperkingen onmiddellijk af vanaf 2020.

In de plaats ervan: De flybox aan meerdere adressen en één geheel internetverbruik tijdens de hele dag. 20 euro aan 150 gb voor een maand.

Update: Telenet en Proximus, die hebben hun datalimieten omhoog getrokken, wanneer gaat Orange dat eens doen?

De factiuur was hoger dan voorzien dit jaar...

Ugh @Surfer,

Je rooksignaal is doorgegeven aan de strategische geesten !

Totem's saluut !

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer vind dit een super idee , dat mag zeker uitgevoerd worden. @NelsonM  of @Totem  misschien eens mentionen zodat dit bij de juiste dienst terecht kan komen.

@Surfer  ik weet niks van de data limiet verhoging bij Telenet wij mogen nog altijd in de piek uren 750 GB verbruiken. In de dal uren is dat weer aan volledige snelheid zoveel je wil. Proximus heeft hun limiet opgetrokken naar 3 TB per maand. En in een eerder topic heb ik antwoord gekregen dat ze dit niet gaan omhoog trekken.

Klink hier  om het antwoord van Totem te bekijken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Die update bij Telenet, daar heb ik ook nog niet van gehoord of gelezen. Waar heb jij die info vandaan?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Dit heeft betrekking op 'vrij downloaders' en business klanten.

Gamers zitten makkelijk tussen 1 en 3 T.

Bij Wigo abo heb je ook geen data limiet, als je TV via de website of app kijkt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen