annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beste manier om de helpdesk effectief iets te laten doen

Topic gestart op: 17-03-23 09h55

Antwoorden: 3 antwoorden

DavyDD
Rekruut scout

Beste manier om de helpdesk effectief iets te laten doen

Mijn lijdensweg:

- Dinsdag 7 maart overschakeld naar Orange

- Na activatie van nieuwe sim kaart (met bestaand nummer) had ik geen draadloos internet

- Woensdag 8 maart eerste keer gebeld naar helpdesk -> ticket aangemaakt

- Vrijdag 10 maart tweede keer gebeld naar helpdesk -> ticket geescaleerd

- Dinsdag 14 maart verschijnt 'geen service' op mijn GSM waardoor ik niets meer kan

- Woensdag 15 maart derde keer gebeld naar helpdesk -> ticket geupdated

- Vandaag Vrijdag 17 maart nog altijd 'geen service'

 

Zijn er hier nog mensen die zich in deze misere herkennen?  Zijn er mensen die me tips kunnen geven op welke manier ik eindelijk effectief ga geholpen worden?  Ik vraag nochtans niet veel, enkel kunnen bellen en surfen via Orange.

Labels (3)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Tommeken
Gewaardeerd verkenner

Beste, De oplossing is gewoon overstappen naar een provider met een degelijke klantendienst.

DavyDD
Rekruut scout

Ondertussen weet ik al min of meer wat het probleem is.  Ik heb blijkbar 2 klantcodes bij Orange en ze hebben mijn GSM abonnement op het 'oude' gezet.  Dat is echter een klantcode gekoppeld aan Hey! Telecom.

Maar op zich is het probleem niet belangrijk.  Het belangrijke is dat we ondertussen al 10 dagen verder zijn en ze het alleen maar erger hebben gemaakt daar ik in het begin nog wel kon bellen.  Maar nu ben ik al 2 dagen volledig onbereikbaar en al wat ik aan de telefoon te horen krijg is: we zullen uw commentaar toevoegen aan het ticketje.

 

0 pluimen
Proximulantis
Leidende verkenner

Eerlijk, ik snap de link niet echt van een nieuwe simkaart of al het veranderen van ISP dat je geen wifi meer hebt. 

Tickets bij orange worden gemiddeld binnen de 48 uur beantwoord max 7 werkdagen.

Wat betrefd 'geen service' zou ik in dat geval eens je smartphone herstarten. Dat lost al vaak het probleem op. Het is wachten op feedback van orange.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen