Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-06-20 11h16
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi
Ik heb in de my orange app de multimedia blokering om aankopen te doen aangevinkt omdat mijn zoontje met mijn gsm bezig was. Nu wil ik dit terug deactiveren dat lukt in de my orange app maar als ik een aankoop wil doen word het geweigert.
Wie weet hier raad mee?
Dank u
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, @Michael-vdp ,
Dit kan zowel via de klantendienst als in de dichtstbijzijnde shop.
Dit duurt letterlijk 2seconden. Zeker ID meebrengen in de winkel.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@Michael-vdp goedemiddag.
Log je overal eens uit.
Ga naar apps in je systeem bij instellingen.
Zoek de Google Play Store even op en verwijder daar de cache.
Meestal helpt het.
Succes.
Hoi
Juist geprobeerd ik krijg de melding dat het geblokeerd is en de klantendienst moet contacteren. Grrrrr
Toch bedankt
@Michael-vdp jammer.
Tja, dan zal je de 5000 moeten opbellen of
via Messenger van FB
Klik hier. Maar eens proberen je bericht door te geven.
Kan je zelf in je eigen klantenzone er niet bijgeraken?
Ja heb het in de klantenzone ook nagezien en alles staat hoe het moet ik begrijp het niet