Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-10-21 10h06
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik ben reeds 5 jaar klant - nooit mn gb opgebruikt. Nu op 15 augustus zou ik op 2 dagen 10gb verbruikt hebben en 230,33 euro buiten bundel verbruikt hebben. Bellen bellen bellen naar 5000. Daar verzekerde ze me dat ik dit niet moest betalen, want zoals zoveel klanten dit hadden was het een TECHNISCHE FOUT VAN ORANGE. Nu 2 maand verder, 3 dossiers ervoor opgemaakt en wekelijks ervoor te bellen,..zou ik dit toch moeten betalen !!!!! Ik denk het niet....IK GA GEEN FOUT VAN ORANGE BETALEN, ik wil hier en NU een oplossing...nergens kan jeiets vinden voor klachten...reeds msg via fb ook al gestuurd. Kben het kotsbeu !!!!!
Je kan best eens aankloppen bij de ombudsdienst voor telecommunicatie. Alle info om dat te doen kan je hier vinden
Bedankt voor de reaktie👍 heb ik ondertussen ook gedaan.
@Cynthia2106 schreef:
Bedankt voor de reaktie👍 heb ik ondertussen ook gedaan.
Hopelijk met een spoedig positief gevolg 😉
Maar hier en nu krijg je geen oplossing. Dit is een forum van klanten voor klanten dus wij gaann je geen oplossing aanreiken. Ook de klantendienst zal hier niet aanwezig als geen enkele andere medewerker.
Daarom of terug contact zoeken via Messenger of telefonisch of via de ombudsdienst voor telecommunicatie. Daar kan je eventueel terecht voor geschillen tussen de telecomprovider.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |