annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten bundel - mobiel internet

Topic gestart op: 04-10-21 10h06

Antwoorden: 5 antwoorden

Cynthia2106
Gewaardeerd verkenner

Buiten bundel - mobiel internet

Ik ben reeds 5 jaar klant - nooit mn gb opgebruikt. Nu op 15 augustus zou ik op 2 dagen 10gb verbruikt hebben en 230,33 euro buiten bundel verbruikt hebben. Bellen bellen bellen naar 5000. Daar verzekerde ze me dat ik dit niet moest betalen, want zoals zoveel klanten dit hadden was het een TECHNISCHE FOUT VAN ORANGE. Nu 2 maand verder, 3 dossiers ervoor opgemaakt en wekelijks ervoor te bellen,..zou ik dit toch moeten betalen !!!!! Ik denk het niet....IK GA GEEN FOUT VAN ORANGE BETALEN, ik wil hier en NU een oplossing...nergens kan jeiets vinden voor klachten...reeds msg via fb ook al gestuurd. Kben het kotsbeu !!!!!

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Cynthia2106 

Je kan best eens aankloppen bij de ombudsdienst voor telecommunicatie. Alle info om dat te doen kan je hier vinden

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cynthia2106
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de reaktie👍 heb ik ondertussen ook gedaan.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Cynthia2106  schreef:

Bedankt voor de reaktie👍 heb ik ondertussen ook gedaan.


Hopelijk met een spoedig positief gevolg 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cynthia2106  

Maar hier en nu krijg je geen oplossing. Dit is een forum van klanten voor klanten dus wij gaann je geen oplossing aanreiken. Ook de klantendienst zal hier niet aanwezig als geen enkele andere medewerker. 

Daarom of terug contact zoeken via Messenger of telefonisch of via de ombudsdienst voor telecommunicatie. Daar kan je eventueel terecht voor geschillen tussen de telecomprovider. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen