Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-04-24 10h15
Antwoorden: 1 antwoord
Hallo,
Ik heb, via mijn Orange app, verbruik buiten bundel uitgezet (Travel Data Control op 0€, Multimedia Purchases barring en Block calls to premium numbers).
Ondanks al deze maatregelen krijg ik nog (bijna maandelijks) het bericht dat ik buiten bundel gebruikt heb. Het gaat telkens over kleine bedragen (een halve euro of zo), maar wel erg vervelend.
Nu bijvoorbeeld was het verbruik buiten bundel van gisteren, terwijl gisteren quasi alles constant platlag (dus hoe kan ik dan iets verbruiken?).
Concreet:
PS: misschien ouderwetse mindset van mij, maar ik vind het toch enrom vervelend dat er blijkbaar geen mailadres is voor de klantendienst. Bij Telenet had ik wél de optie om een mail te sturen als ik het me goed herinner.
Kijk even in de (gedetailleerde) factuur.
Het kan een sms zijn die geconverteerd wordt naar MMS. MMS is betalend
Hoe vermijd ik dat een SMS automatisch omgezet wor... - Tribe (orange.be)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |