annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Data boost als optie

Topic gestart op: 14-09-19 16h38

Antwoorden: 3 antwoorden

Vanboxsgeert
Ervaren verkenner

Data boost als optie

Dag orange leden en medeerkers.

Ik registreerde mij hier omdat ik maar bitter weinig info vind over de databoost. Ik zie dat staan bij de flybox. Daardoor komt er 150 GB data beschikbaar voor een goed mobiel internet. Ik zou een gsm abonnement willen met databoost. Maar ik vind nergens onfo over optie's voor gsm abonnementen.

Een Koala zou ideaal zijn met databoost. De 15 GB + 35 GB overdag alleen al is voldoende. Meer verbruik heb ik niet. Bestaat een dergelijk gsm abonnement, met ongelimiteerd bellen en extra data, zonder ongelimiteerd te moeten gaan met een Arend formule die na 20 GB op zijn gat ligt. Want dat heb ik al geprobeerd toen het abo pas verschenen was.

Geert

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Vanboxsgeert  Als ik het goed begrijp wil u dus een abonnement voor de gsm met daarin een soort extra data pakket dat U dan meer data kan gebruiken. Als u een love abonnement neemt wordt uw data verdubbeld. Voorbeeld : u neemt love pakket met koala , dan heeft u onbeperkt bellen en smsen en in plaats van 8GB data krijgt u 16 GB data. Moest u enkel gaan voor een gsm abonnement is koala de goedkoopste met internet maar u kan daar geen extra data bij nemen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Vanboxsgeert
Ervaren verkenner

Nou, ik wil er een datakaart van 3 euro per maand bij in mijn wifirouter en vast internet buitengooien. De eigen mifi kan 25 uur op batterij en neem ik overal mee; Op het terras bvb is de wifi van een modem te zwak, en er zijn te veel storingsbronnen. Dus in feite een simkaart voor bellen, sms en 15 GB + databoost tot 150 GB zonder flybox. Want een Arend van 20GB X 2 blijft weinig om vast internet overbodig te maken. En ik hoef geen flybox omdat ik mijn eigen mifirouter heb. Ik kan moeilijk die flybox betalen, en de sim er uit peuteren om in mijn eigen router met ingebouwde batterij te steken.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vanboxsgeert 

Ik vrees dat hetgeen jij wilt niet aangeboden wordt bij Orange, tenzij bij de FlyBox, maar dat is dus geen optie voor u.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen