annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Data overdragen

Topic gestart op: 11-12-20 19h31

Antwoorden: 5 antwoorden

EllenM
Gewaardeerd verkenner

Data overdragen

OPGELOST

Kan ik ongebruikte data of een deel van mijn data van mijn abonnement overdragen naar mijn zoon die ook in mijn Familie zit? 

Hoe doe ik dat?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@EllenM  nee het is niet mogelijk om ongebruikte data of gewoon data over te zetten naar je 'familie' gsm nummer. 

Je kan wel de cadeau gekregen data doorgeven aan je zoon. Dus als je data kiest als cadeau kan je die overzetten via de My Orange app. Dus in de app ga je naar Orange thank you en je kiest je Gb cadeau. Onderin staat dan accepteren of doorgeven en je drukt dan op doorgeven. Op die manier krijgt je zoon wel zijn 'extra data' die jezelf niet wil of kan gebruiken. 

Het is dus niet mogelijk om bestaande data die jezelf al hebt of als je het data cadeau hebt geaccepteerd om die nog door te geven. Ook overgebleven data is niet over te zetten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@EllenM  nee het is niet mogelijk om ongebruikte data of gewoon data over te zetten naar je 'familie' gsm nummer. 

Je kan wel de cadeau gekregen data doorgeven aan je zoon. Dus als je data kiest als cadeau kan je die overzetten via de My Orange app. Dus in de app ga je naar Orange thank you en je kiest je Gb cadeau. Onderin staat dan accepteren of doorgeven en je drukt dan op doorgeven. Op die manier krijgt je zoon wel zijn 'extra data' die jezelf niet wil of kan gebruiken. 

Het is dus niet mogelijk om bestaande data die jezelf al hebt of als je het data cadeau hebt geaccepteerd om die nog door te geven. Ook overgebleven data is niet over te zetten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


EllenM
Gewaardeerd verkenner

Dank je wel voor de tip.

Wel jammer dat dit geen mogelijkheid is aangezien ik nooit mijn limiet bereik.

Misschien iets voor in de toekomst? 

patrick2
Wijze
Wijze

@EllenM  we moeten er wel rekening mee houden dat Orange niet op een Telenet wil gaan lijken. Daar zijn pakketten waarin dat soort mogelijkheden wel zijn. 

Je kan wel altijd eens kijken wat het beste tarief plan gaat zijn voor jou en je zoon. Je zegt ik heb altijd over en mag ik dan concluderen dat je zoon altijd te weinig heeft ? In dat geval zou je beter je tarief plannen eens herbekijken. Welke tarief plannen gebruiken jullie nu en wat je verbruik aan mobiele data ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


EllenM
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Ik heb dolfijn 15 Gebruik minimaal mobiel internet omdat wij thuis en op het werk WIFI hebben. Mijn zoon heeft een herlaadkaart daar hij nog maar 9 jaar is Thuis heeft hij internet maar het zou leuk zijn moest hij een minimum aan mobiele data kunnen gebruiken om onderweg eens iets te kunnen googelen

 

Leden met de meeste pluimen