annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Data overdragen

Topic gestart op: 11-12-20 19h31

Antwoorden: 5 antwoorden

EllenM
Gewaardeerd verkenner

Data overdragen

OPGELOST

Kan ik ongebruikte data of een deel van mijn data van mijn abonnement overdragen naar mijn zoon die ook in mijn Familie zit? 

Hoe doe ik dat?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@EllenM  nee het is niet mogelijk om ongebruikte data of gewoon data over te zetten naar je 'familie' gsm nummer. 

Je kan wel de cadeau gekregen data doorgeven aan je zoon. Dus als je data kiest als cadeau kan je die overzetten via de My Orange app. Dus in de app ga je naar Orange thank you en je kiest je Gb cadeau. Onderin staat dan accepteren of doorgeven en je drukt dan op doorgeven. Op die manier krijgt je zoon wel zijn 'extra data' die jezelf niet wil of kan gebruiken. 

Het is dus niet mogelijk om bestaande data die jezelf al hebt of als je het data cadeau hebt geaccepteerd om die nog door te geven. Ook overgebleven data is niet over te zetten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@EllenM  voor jou zou het dus genoeg zijn maar voor je zoon te weinig. Nu je zoon een herlaadkaart heeft kan het wel interessant zijn om een Tempo Giga te nemen. Je hebt daarin 50 belminuten en een bonus van 4GB data -- € 15 per maand. 

https://eshop.orange.be/nl/mobiel/herlaadkaarten

Misschien kan het voor jezelf interessant zijn om een Go plus te nemen. Je hebt dan onbeperkt bellen en sms en je hebt dan 8 GB aan mobiele data die je kan gebruiken. Het kost je nu € 15 per maand maar je betaald dan € 5 meer per maand je gaat dan € 20 per maand betalen. Moest je ook nog een love pakket hebben dan krijg je ook nog eens € 4 korting op je Go plus abonnement en betaal je maar € 16 per maand. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen