annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Datalimiet

Topic gestart op: 26-12-20 11h54

Antwoorden: 7 antwoorden

Nathanius5
Aspirant verkenner

Datalimiet

Dag orange!

Ik heb namenlijk heel veel data nodig voor mijn werk, ik reis wekelijks naar andere landen. Wat is het datalimiet dat ik kan pakken? 

Alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@Nathanius5  op dit moment is het beste de Go Unlimited aan € 30 per maand , is namelijk de promotie. Je blijft die betalen zolang jij dat contract behoud. Na 4 / 1 / 2021 zal deze promotie gedaan zijn en als je dan je contract aan gaat is het voor € 40 per maand. 

Je hebt dan onbeperkte data dat wil zeggen 30 GB aan volle snelheid en na die 30 GB te hebben verbruikt heb je 512 KBPS om verder te surfen. Genoeg om een email te bekijken of een whatsapp berichtje te sturen. 

Maar daar zit natuurlijk wel een voorwaarden aan vast dat je deze data enkel kan gebruiken in de EU dus als je op reis gaat naar landen buiten de EU dan kan de rekening wel aardig op lopen. Daarom is het dan wel interessant om te kijken naar bepaalde opties die je kan nemen in je bundel om ook buiten de EU aan een voordelig tarief te surfen. 

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/internationaal-roaming#!/

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Law
Veteraan verkenner

Je kan gaan voor onbeperkt?

Dat is met een FUP van 30GB, als je daar over gaat word je internet snelheid verlaagd maar word er niets bij aangerekend voor verbruik van data.

Er is voor de moment een actie tot 4 januari.
€30 ipv €40.

Is dat genoeg data voor jou? 🤣

securitydriver
Aspirant verkenner

Er is me bij afsluiting van mijn contract niets gezegd over die 30 GB en dan aan mindere snelheid. Ik werk posten van 12 uur waarvan ik 10 uur kan tv kijken. Met telenet was dat geen probleem want telenet tv, watsapp en facebook  telt niet mee met uw data verbruik. Nu heb ik op 1 post al 14 GB verbruikt.Hoe ik dat nu met Orange moet aanpakken weet ik niet meer. Ook kon ik mijn opgenomen programma's op mijn werk bekijken. Of terugkijk tv, dat is bij orange allemaal niet 😞

securitydriver

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  de promotie van Go Unlimited is tot 4 januari :

 

Schermafbeelding 2020-12-26 om 12.09.45.png

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen