- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dataverbruik flybox klopt niet ?
hoi heb al 2 maanden een orange flybox werkt goed maar heb iets opgemerkt in windows data verbruik en het verbruik dat flybox home angeeft zijn compleet vershillend een weet niet welke klopt en dat ik mishien bedrogen wordt door orange kan iemand hier meer uitleg over geven
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
hoi heb al 2 maanden een orange flybox werkt goed maar heb iets opgemerkt in windows data verbruik en het verbruik dat flybox home angeeft zijn compleet vershillend een weet niet welke klopt en dat ik mishien bedrogen wordt door orange kan iemand hier meer uitleg over geven
Ugh @glenneke,
Voor een accurate weergave, kan je best je maandelijkse datagebruik van je Flybox nakijken op je klantenzone.
Ook hebben we geen zicht hebben op andere apparaten waarmee je mogelijk verbinding hebt gemaakt met je flybox (we zien enkel je Windows 10-laptop / desktop).
Vriendelijkheid is de grootste kracht
🏹 Totems Groet 🏹
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb sinds 2 maanden een flybox 20€/maand. Daarvoor was ik bij telenet. Ik had bij telenet een basic-internet aansluiting, en ik kreeg bijna nooit het maandelijkse volume op. Maar nu bij Orange heb ik al elke maand datapaketten moeten bijkopen, omdat ik op smallband stond. Ik begrijp dit niet, ik doe nog steeds hetzelfde als vroeger. Mijn dataverbruik via windows kan ik volgen, maar er zijn nog enkele andere gebruikers (zonnepaneel-omvormer, smartphone, smappee) die rechtstreeks verbinding maken met de router via wifi. Maar dat was vroeger ook zo. Bij de klantendienst weet men niets anders te zeggen dat ik moet letten om tijdens de daluren te surfen, maar dat doe ik al van in het begin. Men probeert mij te pushen naar vast internet van 42€/maand + gratis telefoon, maar daar ben ik niets mee.
Ik heb sterk de indruk dat hun data niet klopt; uiteindelijk zijn ze nu duurder dan telenet, want ik moet telkens data bijkopen. Ik hang vast voor één jaar, maar daarna ga ik terug naar telenet, als dit niet verandert.
Bij telenet kan je je dagelijks verbuik zien, bij Orange niet.
Zijn hier lotgenoten?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb sinds 2 maanden een flybox 20€/maand. Daarvoor was ik bij telenet. Ik had bij telenet een basic-internet aansluiting, en ik kreeg bijna nooit het maandelijkse volume op. Maar nu bij Orange heb ik al elke maand datapaketten moeten bijkopen, omdat ik op smallband stond. Ik begrijp dit niet, ik doe nog steeds hetzelfde als vroeger. Mijn dataverbruik via windows kan ik volgen, maar er zijn nog enkele andere gebruikers (zonnepaneel-omvormer, smartphone, smappee) die rechtstreeks verbinding maken met de router via wifi. Maar dat was vroeger ook zo. Bij de klantendienst weet men niets anders te zeggen dat ik moet letten om tijdens de daluren te surfen, maar dat doe ik al van in het begin. Men probeert mij te pushen naar vast internet van 42€/maand + gratis telefoon, maar daar ben ik niets mee.
Ik heb sterk de indruk dat hun data niet klopt; uiteindelijk zijn ze nu duurder dan telenet, want ik moet telkens data bijkopen. Ik hang vast voor één jaar, maar daarna ga ik terug naar telenet, als dit niet verandert.
Bij telenet kan je je dagelijks verbuik zien, bij Orange niet.
Zijn hier lotgenoten?
Hallo @Janboom,
Ik zie dat deze vraag al gesteld werd in dit gesprek. Aarzel zeker niet om de antwoorden van de andere tribers te lezen. Je mag je mening zeker met hen ook delen J
Groetjes,
Nelson
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Komen de periodes in beide metingen volledig overeen?