Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-03-19 19h49
Antwoorden: 7 antwoorden
hoi heb al 2 maanden een orange flybox werkt goed maar heb iets opgemerkt in windows data verbruik en het verbruik dat flybox home angeeft zijn compleet vershillend een weet niet welke klopt en dat ik mishien bedrogen wordt door orange kan iemand hier meer uitleg over geven
beiden periodes zijn vanaf de 3de van de maand weet niet welke klopt ik weet dat bij die van windows staat dat het verbruik kan vershillen van de provieder maar dan vind ik dit nog wel een groot vershil
sry dat ik dit 2maal heb geshreven voor 1 of andere reden heeft miijn bericht gen at bijgezet
Ik zou dan met beide gegevens eens naar de klantendienst gaan en om details van uw verbruik vragen.
beiden periodes zijn vanaf de 3de van de maand weet niet welke klopt ik weet dat bij die van windows staat dat het verbruik kan vershillen van de provieder maar dan vind ik dit nog wel een groot vershil
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |