annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Downloadsnelheid plots lager bij Flybox (24/11/2022)

Topic gestart op: 24-10-22 09h56

Antwoorden: 4 antwoorden

digiboy40
Leidende verkenner

Downloadsnelheid plots lager bij Flybox (24/11/2022)

Nog iemand hetzelfde probleem? (24/11/2022)

Mijn downloadsnelheid van mijn Flybox is sedert enkele dagen een stuk lager: gemiddeld 5mbps ipv 40 mbps. Modem werd niet verplaatst. Zelfde lagere snelheid zowel met Wifi als vaste UTP verbinding. Data is niet opgebruikt (nog 120GB beschikbaar). Is deze lagere snelheid aan Orange te wijten? Ook op al mijn andere apparaten is nu de snelheid een stuk lager dan ervoor. Ik heb ook de Flybox gereset maar geen resultaat. 

 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Virannha
Ervaren verkenner

we hebben net hetzelfde voor, vroeger tot 60Mbps, sinds de voetbal wk startte soms maar 8 of 9 Mbps, af en toe eens 58 maar dan weer minder dan 10... En de modem werd niet verplaatst, ook data niet opgebruikt, net zoals bij Digiboy40... Mijn gsm heeft ook beduidend minder signaal sinds ongeveer dezelfde datum....

0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

Beste

Ik heb gebeld naar Orange klantendienst en zij beweren dat ik net op de grens woon voor goede 4G ontvangst. Probeer je modem te verplaatsen in je woning en test iedere keer de snelheid. Een ander probleem was er niet dus ook mijn eerste generatie Flybox (met losse antenne) heeft niets te maken met de internet snelheid. Ik moet wel de Flybox updaten volgens de klantendienst maar heb nergens hier informatie over gevonden hoe en wat? Ook via mijn GSM nummer bij Orange heb ik ook erg lage internetsnelheid waar ik woon dus het is een netwerkprobleem. 

0 pluimen
Virannha
Ervaren verkenner

en daareven had ik opeens weer 66.2 Mbps..... het varieert enorm van het ene ogenblik naar het andere. Maar tot voor kort had ik voornamelijk 50+ Mbps ipv af en toe....

Aha en nu, 10 minuten later, 4 Mbps..... onstabiel internet.... vrieskou?

 

Telkens wel 5 blokjes, dat verandert zelden.....

 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@digiboy40  Zelf heb ik ook dit gezien , mobiel internet via 4G op mijn smartphone is al paar weken zeer laag , en normaal was het toch snel genoeg , ( neen ik zit nog niet aan men 70GB van Go Extreme ) .

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen