annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Easy Internet @Home aan 225 Mbps ?

Topic gestart op: 16-06-18 10h04

Antwoorden: 14 antwoorden

be037446
Gewaardeerd verkenner

Easy Internet @Home aan 225 Mbps ?

OPGELOST

Is dat echt of is het een tikfout ?

Iemand ervaringen hiermee ? Dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
CedricV
Orange-werknemer

Dit is echt Smiley Vrolijk !
Je surft met het Easy Internet @Home aanbod namelijk via de Orange Flybox 4G+ modem die deze snelheden kan halen.

Let wel
De maximum downloadsnelheid van 225 Mbps is louter ter indicatie en hangt af van de sterkte van het 4G-signaal op de plaats van gebruik, van de positie van de Flybox (modem) in het gebouw en van de afstand tussen het apparaat (tablet of pc) en de Flybox.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
TheElektricien
Gewaardeerd verkenner

Werkt Perfekt,ik heb al een jaar en geen problemen met snelheid...

Groetjes DC...

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik haal ongeveer 50 mbps, soms een keer minder en dan een keer iets meer. Maar aan 225 Mbps kom ik nooit. Mijn internet gaat snel genoeg dus ik heb niet te klagen. Bij Telenet was het anders vroeger, niks dan miserie. 

Ik ben er dus tevreden over.

0 pluimen
be037446
Gewaardeerd verkenner

Jammer genoeg gaat het niet lukken voor mij. Ik had mijn bestelling geplaatst maar kreeg dan bericht dat de ontvangst op mijn adres niet ok is. Raar want de test op de website gaf wel een positief resultaat. Dus die test klopt gewoon niet of die medewerker heeft zich vergist.

Ik haal nu ook 50 Mbps bij Telenet. Ben daar heel tevreden over. Ttz ik heb geen klachten en het werkt.

0 pluimen
CedricV
Orange-werknemer

Dit is echt Smiley Vrolijk !
Je surft met het Easy Internet @Home aanbod namelijk via de Orange Flybox 4G+ modem die deze snelheden kan halen.

Let wel
De maximum downloadsnelheid van 225 Mbps is louter ter indicatie en hangt af van de sterkte van het 4G-signaal op de plaats van gebruik, van de positie van de Flybox (modem) in het gebouw en van de afstand tussen het apparaat (tablet of pc) en de Flybox.

Leden met de meeste pluimen