Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-09-18 13h37
Antwoorden: 9 antwoorden
Hoi,
Sinds de overstap van Telenet naar Orange easy internet at home, heb ik problemen met mijn Ring floodlight bewakingscamera. Deze maakt via de WiFi van de Orange router verbinding, en upload bij beweging rond het huis de beelden naar de cloud. Echter is die beeldkwaliteit ondermaats (bij Telenet perfecte HD beeld). Na contact met de support van de bewakingscamera, zeiden deze dat er veel packet loss zit op de Udp.
Ik heb een perfecte 4G verbinding met een mast op 350 meter (50 mbps down en 20 mbps up).
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
@Lucvdb heeft u de mogelijkheid om dit ook eens rechtstreeks met een vaste kabel te testen ? eventueel met een switch er tussen te zetten. Lijkt mij vreemd dat het bij Telenet altijd perfect gewerkt heeft en nu in eens niet meer de kwaliteit geeft die u gewoon bent. Ik heb ook camera's in huis en rondom het huis en heb deze allemaal opnieuw moeten instellen sindsdien werkt het perfect ook met HD kwaliteit .
Hoi, jammer genoeg kan ik dat niet testen met een vaste kabel, aangezien de camera enkel via WiFi werkt.
@Lucvdb Zou het misschien nog kunnen zijn dat uw internetsnelheid te laag is voor ondersteuning ? Sommige camera's hebben wel een bepaalde snelheid nodig om perfect te kunnen functioneren.
Dit is niet het geval, de camera vraagt voor goede werking 2 mbps upload/download, en die heb ik na meting aan de camera (20 mbps).