Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-07-18 15h08
Antwoorden: 3 antwoorden
Hallo
Is er een mogelijkheid om mijn Easy Internet at Home router dmv een landing page in te stellen dat als er iemand gebruik wil maken van mijn Wi-Fi, hij of zij eerst een e-mail adres dient in te vullen alvorens hij of zij kan surfen?
Bedankt
Laurens
Hallo
Is er een mogelijkheid om mijn Easy Internet at Home router dmv een landing page in te stellen dat als er iemand gebruik wil maken van mijn Wi-Fi, hij of zij eerst een e-mail adres dient in te vullen alvorens hij of zij kan surfen?
Bedankt
Laurens
Ugh @PowerConsultant,
Dat is helaas niet mogelijk, beste Triber.
Tracht je een hotspot te maken? Want dat is niet mogelijk met onze Flybox.
Laat het pluimen regenen
🐺 Totem 🐺
Ik probeer niet een hotspot te maken, ik heb er een hotspot van gemaakt. Ik zou het alleen handig vinden moest ik op die manier te weten komen wie er allemaal gebruik van maakt en zodoende aan mail-adressen te geraken om daarna mailings uit sturen met aanbiedingen en dergelijke meer.
Als het volgens @Totem niet mogelijk is om van een flybox een hotspot te maken en jij hebt het toch gedaan, kun je dan eens uit de doeken doen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? Ik denk dat je daar nog wel mensen mee blij zou kunnen maken.