annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Easy Internet @ Home: packet loss

Topic gestart op: 21-09-18 13h37

Antwoorden: 9 antwoorden

Lucvdb
Aspirant verkenner

Easy Internet @ Home: packet loss

Hoi, 

Sinds de overstap van Telenet naar Orange easy internet at home, heb ik problemen met mijn Ring floodlight bewakingscamera. Deze maakt via de WiFi van de Orange router verbinding, en upload bij beweging rond het huis de beelden naar de cloud. Echter is die beeldkwaliteit ondermaats (bij Telenet perfecte HD beeld). Na contact met de support van de bewakingscamera, zeiden deze dat er veel packet loss zit op de Udp.

Ik heb een perfecte 4G verbinding met een mast op 350 meter (50 mbps down en 20 mbps up). 

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? 

Labels (2)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Lucvdb heeft u de mogelijkheid om dit ook eens rechtstreeks met een vaste kabel te testen ? eventueel met een switch er tussen te zetten. Lijkt mij vreemd dat het bij Telenet altijd perfect gewerkt heeft en nu in eens niet meer de kwaliteit geeft die u gewoon bent. Ik heb ook camera's in huis en rondom het huis en heb deze allemaal opnieuw moeten instellen sindsdien werkt het perfect ook met HD kwaliteit . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Lucvdb
Aspirant verkenner

Hoi, jammer genoeg kan ik dat niet testen met een vaste kabel, aangezien de camera enkel via WiFi werkt. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Lucvdb Zou het misschien nog kunnen zijn dat uw internetsnelheid te laag is voor ondersteuning ? Sommige camera's hebben wel een bepaalde snelheid nodig om perfect te kunnen functioneren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Lucvdb
Aspirant verkenner

Dit is niet het geval, de camera vraagt voor goede werking 2 mbps upload/download, en die heb ik na meting aan de camera (20 mbps). 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen