annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Erbarmelijke ervaring met klantendienst + geen internet

Topic gestart op: 18-12-19 17h49

Antwoorden: 2 antwoorden

Kren
Rekruut scout

Erbarmelijke ervaring met klantendienst + geen internet

Ik wens hierbij klacht indienen ten gevolge van grove nalatigheid van Orange. Vorige werkte internet op mijn mobiele telefoon plots niet meer, in de browser kreeg ik telkens het “denial” bericht met de melding dat mijn krediet was opgebruikt ondanks het feit dat dit helemaal niet zo was. Ik kon het zelf niet oplossen (heb herstart gedaan) en heb jullie klantendienst gebeld. Bleek dat er een probleempje bij jullie was en na een of andere manipulatie werkte het opnieuw. Vandaag krak hetzelfde. Ik heb jullie klantendienst opnieuw gebeld om acht uur ‘s morgens (had een vlucht naar Praag om 9:30). Er is me verzekerd dat ik nog meer dan 2gb krediet had. Echter in de Orange app lijkt het of ik inderdaad geen krediet leer heb en ik krijg maar steeds dat denial bericht in de browser. Men zei me dat er een probleem bij jullie was maar dat zou wel opgelost raken na een herstart van mijn telefoon. Anders moest ik na twintig minuten terug bellen. Was niet opgelost en belde terug. Geduldig afwachten, het zou later op de dag wel opgelost raken. Niks van. Ik kom in Praag toe en bel een derde keer. Ik krijg iemand aan de lijn die slecht Nederlands verstaat en drie a vier keren naar mijn telefoonnummer moest vragen. Toen hij merkte dat ik nerveus werd (al drie keer het hele probleem uit de doeken moeten doen) werd hij kwaad en brak hij het gesprek af. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, dit is een regelrechte schande... Heb vervolgens een vierde keer gebeld en gevraagd hoe klacht in te dienen tegen die andere medewerker (was niet duidelijk dus probeer ik het maar via dit formulier). Daarna geprobeerd met hem het probleem op te lossen (heb ook duidelijk gemaakt dat dit niet ligt aan het feit dat ik in het buitenland ben) en hij liet me 17 minuten wachten zinder antwoord, enkel een muziekje. Toen werd het gesprek onderbroken. Dus zit ik nu in het buitenland zonder internet! Dit probleem is manifest bij jullie. Om een of andere reden denkt jullie systeem dat ik geen krediet heb en heen enkele van jullie medewerkers slaagt erin iets te doen of is hopeloos onbeschoft).

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Surfer
Ervaren genezer

Als u nog eens wilt proberen om de klantendienst te spreken, dat kan op: 

* het nummer 5000 (gratis)

* via facebook of twitter.

Meer info, deze link: https://www.orange.be/nl/contact#/onze-tarieven-en-diensten

Advies; Gelieve nog wat geduld te oefenen en vooral beleefd blijven (want het gesprek kan worden opgenomen, om hun service te verbeteren). Dit ook in uw eigen belang. 

Ja, en het muziekje is vervelend, maar met geduld wordt je meestal vlugger geholpen; dit ook in het achterhoofd houdende, dat het drukke tijden zijn bij Orange, alsook bij andere operatoren. Geloof me...

***********************

Op tribe is iedereen welkom en zijn er geen domme vragen. Laten we elkaar helpen met goeie raad... soms hebben we onze dag niet.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kren 

Dit is inderdaad een triestig verhaal en zoiets is nooit prettig om te lezen.

Helaas ben je hier op Tribe niet aan het juiste adres. Uit de manier waarop je "ons" aanspreekt ga ik ervan uit dat je met Orange te doen hebt. Dat klopt echter niet. Je bent hier op Tribe, het internetforum voor en door Orange klanten en gebruikers.

Wij kunnen dus in deze materie helaas niks voor u betekenen buiten meegeven dat we aan uw zijde staan en het inderdaad ook schandalig vinden ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen