annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra Surf Card lijkt extra moeilijk?

Topic gestart op: 15-12-21 15h36

Antwoorden: 8 antwoorden

Crazy
Aspirant verkenner

Extra Surf Card lijkt extra moeilijk?

Ik had reeds een extra surf card die werkte en die gelinkt was aan mijn abonnement.

Ik gebruikte die in de auto.  Auto is ondertussen verkocht en kaartje ergens verkeerd gelegd, waardoor ik dacht geen probleem, ik vervang die extra surf card en we zijn weer online.   Niet dus.

Al weken ben ik bezig om dit te laten werken.

Alles gereset, twee keer de sim kaart vervangen en laten activeren, en de enige reactie bij Orange is 'het zou  moeten werken'.

Tja...  daar zijn we niets mee natuurlijk.  Kaart werkt zowel niet in een 4G dongle als in de telefoon.  Er is wel een verbinding met het netwerk, maar er is geen internetverkeer mogelijk (ik dacht eerst aan DNS issues, maar zelfs pingen naar 8.8.8.8 lukt niet)

Iemand nog een idee want na de support medewerkers die er ook gewoon geen zin meer in hebben begin ik wel wat wanhopig te worden en lijkt een andere provider een betere oplossing ondertussen.

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

Heb je al eens geprobeerd om uw Surf Extra kaart volledig te schrappen van uw abo en daarna opnieuw een surf extra card te nemen bij uw abo?

Dat is dus niet hetzelfde als uw surf extra card actief laten maar fysisch een andere kaart krijgen. Ik vermoed dat het in de koppeling met uw abo is dat er iets misgaat, misgegaan is.

Vandaar mijn voorstel: laat de surf extra card volledig verwijderen. Wacht een tijdje (enkele dagen, weken misschien) en neem dan opnieuw een surf extra card die dan gekoppeld wordt aan uw abo.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Crazy
Aspirant verkenner

Ja ok, ik zal het proberen om de surf extra card op te zeggen.

Het moet inderdaad ergens zoiets zijn, maar waarom men dit dan niet zelf kan bedenken of oplossen vind ik toch straf...  Maar ja de kwaliteit van de telefonische support is inderdaad niet geweldig.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Alvorens de kaart geheel te laten schrappen zou ik eens persoonlijk langs gaan in een Orange center en het daar ter plekke eens laten nakijken. Wellicht komt het dan meteen in orde. Indien niet, kun je de kaart daar dan wel meteen laten schrappen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb ook een Surf Extra Card (gekoppeld aan mijn Go Plus abo) in een tweede foon zitten. Werkt probleemloos.

Heb je in de foon waarmee je het getest hebt alle verbindingsinstellingen correct staan? De foon waarmee je het test, als je die thuis op WiFi zet, werkt het dan wel (zou dus moeten) of ook dan niet?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen