Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-21 15h36
Antwoorden: 8 antwoorden
Ik had reeds een extra surf card die werkte en die gelinkt was aan mijn abonnement.
Ik gebruikte die in de auto. Auto is ondertussen verkocht en kaartje ergens verkeerd gelegd, waardoor ik dacht geen probleem, ik vervang die extra surf card en we zijn weer online. Niet dus.
Al weken ben ik bezig om dit te laten werken.
Alles gereset, twee keer de sim kaart vervangen en laten activeren, en de enige reactie bij Orange is 'het zou moeten werken'.
Tja... daar zijn we niets mee natuurlijk. Kaart werkt zowel niet in een 4G dongle als in de telefoon. Er is wel een verbinding met het netwerk, maar er is geen internetverkeer mogelijk (ik dacht eerst aan DNS issues, maar zelfs pingen naar 8.8.8.8 lukt niet)
Iemand nog een idee want na de support medewerkers die er ook gewoon geen zin meer in hebben begin ik wel wat wanhopig te worden en lijkt een andere provider een betere oplossing ondertussen.
Heb zowel een 4G dongle waar het niet in werkt als in mijn telefoon, waar het met de simkaart waar ik mee bel, wel mee werkt.
Alle instellingen al nagelopen, gereset, manueel al proberen instellen, niets werkt. Zelfs dus niet met een nieuwe kaart want die is al twee maal gewisseld. Voorheen werkte dit perfect dus er moet iets met die kaarten zijn of iets met de instellingen centraal denk ik dan.
De verbinding op zich met het netwerk is er wel (4G icoontje en zo) maar je kan nergens aan.
Ik zou dit allemaal eens regelen via messenger of via de chat. Niet via de telefoon.
Je hebt dan veel meer kans op een deftig antwoord van de juiste dienst. Vooral via messenger. Het kan dan wel zijn dat je soms enkele dagen moet wachten op dat antwoord.
Messenger via facebook dan bedoel je dan?
Wel triest eigenlijk...